خواسته توکلی از احمد خاتمی: موضع خود را در مورد گفت‌وگوی ملی بگویید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خواسته توکلی از احمد خاتمی: موضع خود را در مورد گفت‌وگوی ملی بگویید

سرلشگر فیروزآبادی گفت: گفت‌وگوی ملی اگر زمینه ساز وحدت ملی و اتفاق بر سر اصول و ارزش های اسلام ناب محمدی و خط راه امام باشد، بسیار مطلوب و مفید است.

جماران نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در مورد سخنان امام جمعه موقت تهران در مورد برخورد با معترضین و برخی شخصیت‌ها، اظهار کرد: آقای احمد خاتمی در نماز جمعه به شخص خاصی اشاره نکردند، ایشان فقط آیه قرآن را خواندند و فرمودند اگر کسی چنین کاری کند باغی است و حکم باغی این است و منظورشان بر روی فرد خاصی نبود.

همچنین بنا بر این گزارش، احمد توکلی هم در خصوص گفت و گوی ملی گفت: من همیشه از گفت و گو دفاع می‌کنم. گفت و گوی ملی بسیار کار خوبی است اما مقدماتی هم قبل از این اتفاق باید رعایت شود. یکی از آن مقدمات این است که آقای خاتمی که این موضوع را مطرح کرده اند موضع خود را صریح بگویند.

وی در مورد مطالبی که از تریبون نماز جمعه مطرح می‌شود نیز بیان داشت: مهم این است که در برابر یکدیگر انصاف داشته باشیم. اگر انصاف داشته باشیم هر چه می‌خواهیم بگوییم، بگوییم؛ نباید سخت گرفت و آقای سید احمد خاتمی هم یک مجتهد است که نظر خودش را گفته است.ئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به حوادث اخیر کشور، به تریبون‌داران و خطبای کشور توصیه‌هایی ارائه داد.