دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران سانحه دلخراش سقوط هواپیمای پرواز تهران- یاسوج را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس جمهوری بمناسبت سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این پیام آورده است: سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج که منجر به جان باختن عده‏ای از هموطنان عزیز ما شد، باعث تأثر فراوان گردید.
در ادامه این پیام تسلیت تاکید شده است: اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‌‌های داغدیده، این مصیبت را به ملت ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزدمنّان برای جان باختگان این حادثه، رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و پاداش فراوان الهی مسألت دارم.
وی بیان کرده است: وزیر راه و شهرسازی براساس قانون سازمان هواپیمایی کشوری با حضور و تشکیل ستاد بررسی سانحه در این سازمان؛ ضمن مدیریت، پیگیری و انجام هماهنگی های لازم برای خدمات اورژانسی و امدادی توسط دستگاه‌های ذیربط، علل این حادثه را سریعا گزارش نماید و تمام اقدامات لازم برای پیشگیری از تکرار اینگونه رخدادهای ناگوار به عمل آید.
پرواز شماره 3704 امروز یکشنبه هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح امروز تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد.
این هواپیما از نوع ای تی ار 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.