مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه گفت: عمل به تکلیف در هر جایگاه و موقعیتی برای پاسداران یک اصل مهم و اساسی است.

عمل به تکلیف در هر جایگاه و موقعیتی برای پاسداران یک اصل مهم و اساسی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس ، همایش یک روزه رشد و تعالی فرماندهان و مسئولین فرماندهی حفاظت سپاه در سالن همایش این سپاه برگزار شد.

این همایش با هدف ارتقای سطح دانش مدیریتی و افزایش توانمندی فرماندهان و مدیران در سیاستگذاری و تعیین چشم انداز سازمان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه و برخی از اساتید دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد.

آشنایی با اندیشه های سیاسی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، معنویت افزایی در پرتو قرآن، آینده نگری، اصول و فنون نگرش سیستمی و تفکر راهبردی و ترسیم چشم انداز از جمله سرفصل ها و مباحث ارائه شده در این همایش بود.

حجت الاسلام علیزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه در همایش رشد و تعالی فرماندهان و مدیران این سپاه اظهار داشت: عمل به تکلیف در هر جایگاه و موقعیتی برای پاسداران یک اصل مهم و اساسی است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح نظام بین الملل اظهار داشت: ما پاسداران بایستی قدر نظام جمهوری اسلامی را بدانیم و هر چقدر جلوتر می‌رویم عاشورایی‌تر و حسینی‌تر شویم. ما باید پرچمدار شایسته‌ای برای نظام اسلامی باشیم که اگر خدای ناکرده ناسپاسی کردیم و در طی این مسیر قصور و کوتاهی داشتیم از ما سلب نعمت خواهد شد و این پرچم به دست افراد شایسته‌‎تری سپرده خواهد شد.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به برخی از چشم اندازها و اهداف بلند مدت نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله عدالت محوری در تمامی زمینه‌ها و اهمیت پاسداری از ارزش‌های نظام بیان کرد: پاسداران آموخته‌اند که در هر جایگاه و موقعیتی که هستند به تکلیف خود عمل کنند چرا که پاسداری از پاسداری برای پاسداران به عنوان یک اصل مهم محسوب می‌شود.

همچنین تأکید بر تبعیت از رهبری و مرید ولایت فقیه بودن از جمله موضوعات مورد اشاره در بیانات مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه بود.

وی در ادامه با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) سه عامل را عامل نگرانی برای جامعه اسلامی بیان کرد. گمراه شدن بعد از کسب معرفت و بصیرت، فتنه و شهوت شکم و فرج سه عاملی که مخرب و تهدید کننده برای امت نظام اسلامی است.

حجت الاسلام علیزاده در انتهای صحبت های خود بیان داشت: مقام معظم رهبری در جایگاه دیده‌بان نظام اسلامی قرار دارد که با رصد وضعیت نظام در حوزه‌های مختلف با بیانات و رهنمودهای ارزشمند خود مسیر و جهت حرکت ما را مشخص می‌کند و خداوند ما را دوست داشته است که در نظام جمهوری اسلامی افتخار خدمتگزاری به مردم و نظام را به ما ارزانی داشته است.