دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پست اینستاگرامی خود استیضاح‌های اخیر را اوج جناح‌گرایی و فاصله از مردم دانست و تأکید کرد: این موضوع یک بار دیگر زنگ خطر را برای مسئولان به صدا در آورد.

استیضاح‌های اخیر اوج جناح‌گرایی بود/ مسئولان از دولت و مجلس مردمی اول انقلاب فاصله گرفته‌اند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پست اینستاگرامی خود استیضاح‌های اخیر را اوج جناح‌گرایی و فاصله از مردم دانست و نوشت این موضوع یک بار دیگر زنگ خطر را برای مسئولان به صدا در آورد.

رضایی در این پیام آورده است: پس از دهه اول انقلاب اسلامی، جناح‌های سیاسی در اداره کشور جان گرفته‌اند، هر چه حضور جناح‌ها پررنگ‌تر شد، ارتباط دولت با مردم و مجلس نیز کاهش یافت.

رضایی تأکید کرده است: استیضاح‌های اخیر اوج جناح‌گرایی و فاصله از مردم را نشان داد و یکبار دیگر زنگ خطر را برای مسئولان به صدا در آورد، خطر این است که اولاً جناح‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب به یک طایفه سیاسی تبدیل شده و ثانیاً دولت و مجلس جناحی، از دولت و مجلس مردمی که در دهه اول انقلاب تشکیل شده بود فاصله گرفته است.

وی همچنین تصریح کرده است: اداره‌کنندگان و فراکسیون‌های مجلس و نیز دولتمردان و مدیران کشور باید تصمیم بگیرند تا در سال آینده جناح‌گرایی و منافع جناحی را که به مانعی بر سر راه مردم تبدیل شده است از پیش پای مردم بردارند و این بزرگترین عیدی به مردم است.