عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد شرایط نامناسب اقتصادی کشور برآیند تفکر اقتصاد لیبرالی رییس جمهور است.

حاجی‌ دلیگانی:طرح سوال از روحانی سیاسی‌کاری نیست/شرایط نامناسب اقتصادی برآیند تفکر اقتصاد لیبرالی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین  حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به اعلام وصول سوال از رئیس جمهور، گفت: باید اذعان کرد سوال از رییس جمهور در شرایط فعلی رخداد خوبی است زیرا اعتقاد داریم وی به آنچه باید عمل می کرد جامه عمل نپوشانده است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: به عبارتی می توان گفت که آقای روحانی بر اساس سیاست های اقتصادی مقاومتی حرکت نکرده بلکه بر مبنای اقتصاد لیبرالی عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروزه اقتصاد کشور رو به تعطیلی حرکت کرده است، ادامه داد: بنابراین امروزه شاهد فشار بر مردم هستیم زیرا اقتصاد لیبرالی زیست‌بنای تفکر اقتصادی رییس جمهور است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه امروزه مشاهده نمی شود که رییس جمهور با مردم به صورت رودررو صحبت کند، تصریح کرد: باید اذعان کرد وی بدنبال افزایش فشار بر مردم است؛ در این بین نیز خبرهایی به گوش می رسد مبنی بر اینکه در حال تشدید مشکلات بر مردم هستند تا شرایط طوری شکل بگیرد که مجبور به گذشتن از ارزش ها مانند رایزنی و مذاکره با آمریکا شویم.

این نماینده سوال کننده از رئیس جمهور در ادامه با تأکید بر اینکه شاید آمریکا پیشنهاد مذاکره بدون شرط را مطرح کرده اما در واقعیت باید به سمت تضعیف بنیه دفاعی، به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، از بین بردن استقلال کشور و همچنین نادیده گرفتن ارزش کمک به مسلمانان حرکت کنیم، افزود: در این بین باید یادآور شد سوال از رییس جمهور سبب تنش داخلی نمی شود بلکه زمینه ایجاد آرامش در جامعه را رقم خواهد زد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طرح سوال از آقای روحانی سیاسی کاری نیست.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، با امضای حدود هشتاد نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی سوالاتی پیش روی ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است که دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به علت قانع نشدن بیش از یک چهارم نمایندگان مجلس، این سوال را امروز (چهارشنبه، 10 مرداد ماه) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول کرد./

پایان پیام