رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت که انتخاب 2 گزینه نهایی تصدی شهرداری تهران توسط اعضای شورای شهر، حزبی نبود.

انتخاب شهردار سه شنبه 22 آبان/ محسن هاشمی: انتخاب 2 گزینه نهایی تصدی شهرداری تهران حزبی نبود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  ایرنا، محسن هاشمی عصر یکشنبه پس از پایان رای گیری در خصوص 2 گزینه نهایی پست شهرداری تهران در جمع خبرنگاران افزود: عباس آخوندی با 16 رای و پیروز حناچی با 11 رای به عنوان نامزدهای نهایی تصدی شهرداری تهران انتخاب شدند.
وی با بیان اینکه برنامه های این 2 نامزد در کمیسیون های تخصصی و بدون حضور 2 گزینه بررسی خواهد شد، اظهارداشت: شهردار تهران روز سه‌شنبه 22 آبان انتخاب خواهد شد.
هاشمی در خصوص تاثیر روابط سیاسی بر انتخاب گزینه های شهرداری تهران گفت: انتخاب نامزدهای تصدی شهرداری تهران، حزبی و سیاسی نبود.
وی ادامه داد: هیچ کدام از این دو گزینه عضو احزابی که در شورا فعالیت می کنند، نیستند اما اعضای شورا به این نتیجه رسیدند که لابی های مثبت می توان انجام داد.
هاشمی با بیان اینکه شورای پنجم را می توان شورای شگفتی ساز نامید، تصریح کرد: روابط سیاسی سالم و تلاش برای قانع کردن اعضا می تواند موثر باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: نباید راجع به نامزدها فعالیت های تخریبی کرد و هر 2 گزینه سوابق درخشانی دارند.
اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز /یکشنبه/ عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی را با 16 رای و پیروز حناچی معاون کنونی معماری و شهرسازی شهرداری این کلانشهر را با 11 رای به عنوان گزینه های نهایی تصدی پست شهرداری پایتخت انتخاب کردند.
سیدکامل تقوی نژاد 10 رای و غلامرضا انصاری نیز سه رای اعضای شورای اسلامی شهر تهران را کسب کردند.
اعضای شورای اسلامی شهر تهران طی 2 جلسه صبح و عصر برنامه های نامزدها را دریافت کردند.
اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز سه شنبه 22 آبان شهردار پایتخت را انتخاب خواهند کرد.