رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: شوق بیش از حد خدمت کردن را هم باید دوستانی که بازنشسته هستند، پایین بیاورند و به قانون تمکین کنند.

بازنشسته‌ها شوق خدمت را پایین بیاورند و به قانون تمکین کنند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایسنا، کاظم جلالی، نماینده تهران در مجلس در مورد اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان  گفت: باید از کسانی که بازنشسته می‌شوند تشکر کرد؛ چرا که بیش از ٣٠سال زحمت کشیده‌اند. این که ما بازنشستگی را مترادف با این کنیم که افرادی را مورد اهانت قرار دهیم درست نیست.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ادامه داد: شوق بیش از حد خدمت کردن را هم باید دوستانی که بازنشسته هستند، پایین بیاورند و به قانون تمکین کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: تاکنون اکثر افراد مشمول این قانون به اجرای آن تمکین کرده‌اند و به ندرت کسانی هستند که تلاش می‌کنند به نوعی بمانند ولی دستگاه‌های نظارتی به شدت رصد می‌‌کنند که قانون اجرایی شود.

جلالی با بیان این که بسیاری از بازنشستگان با مناعت طبع کنار رفته‌اند، گفت: آحادی از افراد بازنشسته هستند که مقاومت می‌کنند و امیدواریم که آنها نیز به زودی به قانون تمکین کنند و البته دستگاه‌های نظارتی باید کنترل کنند که این افراد جای‌شان را به افراد جوان‌تر بدهند.

وی با اشاره به تاکیدات امام و مقام معظم رهبری مبنی بر تمکین افراد به قانون گفت: محور باید در کشور قانون باشد و همه باید به آن تمکین کنند. شاید جایی قانون افراد را محدود کند و جای دیگر نیز به نفع آنها باشد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس خاطرنشان کرد: اجرای درست قانون منع به کارگیری بازنشستگان مسیر اجرای قوانین در کشور را هموار می‌کند و این امید را به مردم برای اجرای دیگر قوانین نیز می‌دهد.