ائمه جمعه و جماعات سنی و شیعه استان کردستان با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را محکوم کردند.

پیام ائمه جمعه و جماعات کردستان درباره حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به دنبال حادثه تروریستی محور خاش زاهدان و شهادت 27 نفر از مرزداران سپاه، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت و شیعه کردستان با صدور بیانیه‌ای این حادثه تروریستی را محکوم کردند. متن این بیانیه در زیر می‌آید.

بسم الله الرحمن الرحیم

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یزرقون»
هرگز گمان مکنید کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند مردگانند بلکه آنان زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

با نهایت تأسف و اندوه فراوان از حادثه تروریستی در شرق کشور، ما ائمه جمعه و جماعات استان کردستان ضمن محکومیت شدید این حمله تروریستی به «محضر مبارک رهبر عظیم‌الشان انقلاب» و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنیم.

شکست ننگین آمریکا و رژیم صهیونیستی و دولت‌های تروریست حامی آنها در منطقه که در اعمال تحریم‌های تحمیلی و ظالمانه و سودای به زانو درآوردن استقلال و آزادی ملت ایران، ناتوان شده و از جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی عصبانی گشته‌اند موجب شده است تا با کمک مزدوران فریب خورده خود، درصدد ناامن جلوه‌دادن این خاک مقدس، دست به جنایتی شنیع زده و خون دلاور مردان عزیزمان را جاری نمایند.

جنایت تروریستی شب چهارشنبه و شهادت جمعی از جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرزندان ملت شریف ایران، بار دیگر نمایش کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عظمت ملت و نظام اسلامی را نشانه رفته، قلب ملت بزرگ ایران را جریحه‌دار نمودند.

بی‌شک باندهای تروریستی که آمریکا، اسرائیل و متحدان آنها در منطقه، ایجاد آنها را پنهان نمی‌کنند، در این حمله انتحاری نقش داشته‌اند.

همزمانی این حمله با برگزاری کنفرانس تحت حمایت آمریکا در ورشو نشان‌دهنده هماهنگ‌بودن دولت آمریکا با این گروه‌های قاتل و جنایتکار برای ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی در ایران است.

مردم ایران اسلامی به تازگی با حضور میلیونی‌شان در راهپیمایی 22 بهمن نشان داده‌اند به نظام جمهوری‌شان پایبندند و این جنایت‌ها آنها را نه تنها تضعیف نمی‌کند بلکه باعث قوی‌تر شدنشان نیز می‌شود.

تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که خون غیورمردان ایران زمین سرچشمه توفیقات الهی و پیروزی های درخشان نظام حق و روشنایی بر دشمنان شیطانی خواهد بود.

«ائمه جمعه و جماعات استان کردستان»

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰