آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با صدور پیامی در پی جنایت اخیر تکفیری ها در سیستان و بلوچستان، ضمن تسلیت شهادت جمعی از پاسداران اسلام تاکید کرد که جانیان تبهکار به کیفر جنایت خود در دنیا و آخرت خواهند رسید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در این پیام که نسخه ای از آن پنجشنبه شب در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: جنایت وحشیانه گروهی از ددمنشان تکفیری که موجب شهادت جمعی از عزیزان ما شد و جمع دیگری را مجروح ساخت، مایه تأسف شدید گردید. به یقین آن ها به رحمت الهی رسیدند و در جوار پروردگار زنده اند و جانیان تبهکار به کیفر جنایت خود در دنیا و آخرت خواهند رسید.

این پیام حاکیست: اینجانب شهادت این عزیزان را به مردم کشورمان مخصوصا به سپاهیان عزیز و خاصه به خانواده های محترم آن ها صمیمانه تسلیت می گویم.

درادامه این پیام آمده است: علو درجات این عزیزان و بهبود کامل مجروحان و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند بزرگ مسألت دارم.

عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری، چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کردند.

در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش - زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 تن از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13تن دیگر زخمی شدند.