سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به عدم طرح موضوع استیضاح رئیس جمهور در فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس معتقد هستند اگر چه رئیس جمهور به جهت عدم کارآمدی مستحق استیضاح است، ولی شرایط کشور مناسب نیست.

شرایط کشور برای استیضاح مناسب نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌و‌گو با فارس در شهر قدس اظهار داشت: جمعی از نمایندگان با بررسی روند کشور معتقد هستند که رئیس جمهور باید استیضاح شده و عدم کفایت سیاسی به او داده شود و به همین جهت نیز طرح استیضاح رئیس جمهور را با 14 محور تهیه کردند؛ منتها این طرح به هیچ وجه فراکسیونی نبوده و تشخیص جمعی تعدادی از نمایندگان مجلس است.

وی افزود: به عنوان سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی اعلام می‌کنم که به هیچ وجه چنین موضوعی در فراکسیون مطرح نشده و تصمیمی نیز گرفته نشده است.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: تعداد زیادی از نمایندگان معتقد هستند که اگرچه رئیس جمهور به جهت عدم کارآمدی مستحق استیضاح است، ولی معتقدند که شرایط کشور برای استیضاح مناسب نیست و بهتر است که به دولت فرصت داده شود تا از این مشکلات عبور کند.

نقوی‌حسینی ادامه داد: اگر در این مهلت داده شده، اقدامات جهادی صورت نگرفت و مشکلات مردم برطرف نشد، مجلس شورای اسلامی اقدام دیگری را در دستور کار خود قرار دهد.