مثلث آنلاین: جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هندسه قدرت در جهان با نام اسلام در حال تغییر است و مرکز ثقل قدرت از جهان استکبار به سمت جهان اسلام منتقل می شود.

سردار سلامی: بعد از هزار و 400 سال خورشید پرفروغ اسلام از ایران سربرآورده است و هندسه قدرت در جهان با نام اسلام در حال تغییر است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی امروز - سه شنبه- در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی جاده خاش که در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد، اظهارداشت: شهادت گوهر حیات طیبه است و جامعه ما به واسطه شهادت به بقا متبرکه رسیده است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مراسم 22 بهمن امسال و تشییع شهدای اصفهان نشان داد که مردم با بصیرت و اقتدار همچنان در میدان هستند.امروز اگر نیروی زمینی ما در شمال غرب جنوب غرب و جنوب شرق سینه مردان پولادین خود را در مقابل دشمنان با اقتدار سپر کرده است در حال مقابله با یک‌ جنگ‌ جهانی است .
وی با بیان اینکه دشمنان ما بدانند آنها را رها نمی‌کنیم، گفت: رژیم‌ آل سعود بداند که ماندنی نیست، آنها شب ها کابوس می بینند و در انتطار مرگ هستند.
سلامی با بیان اینکه آمریکا نیز آشفته است و اصلا سیمای یک قدرت جهانی را ندارد، افزود: رژیم‌صهیونیستی هم تقلا می کند با عملیات روانی خود را نگه دارد.
جانشین فرمانده سپاه به رشادت های نیروی زمینی سپاه در مرزها اشاره کرد و گفت: معیار این حوادث چند تروریست کوردل نیستند، بلکه ظهور استراتژی و یک تاکتیک خطرناک جهانی است.
سردار سلامی با بیان اینکه رژیم آل‌سعود امروز قلب شرارت منطقه و جهان است، گفت: بعد از هزار و 400 سال خورشید پرفروغ اسلام از ایران سربرآورده است و هندسه قدرت در جهان با نام اسلام در حال تغییر است؛ مرکز ثقل قدرت از جهان استکبار به سمت جهان اسلام جابه جا می شود.
وی با بیان اینکه قطعا انتقام شهیدان‌ خود را می گیریم، تاکید کرد: این یک جنگ است و یک حادثه نیست‌؛ انتقام ها گرفته شده و قبل از آن دشمن ما نابود شده است.
جانشین فرمانده سپاه گفت: دشمن آنقدر سیلی خورده که این حرکات در مقابل آنها ناچیز است؛ ما در سطح جهانی با آنها مبارزه می‌کنیم نه در یک نقطه، جنگ ما محلی نیست.
سردار سلامی با تاکید بر اینکه ما برای شکستن آمریکا، رژیم صهیونیستی و شریکان و متحدان آنها برنامه‌ریزی می‌کنیم، گفت: نیروی زمینی ما باید زمین را از لوث وجود این‌ها پاک کند.

**دشمنان خود را رها نمی کنیم
سردار سلامی با تاکید بر اینکه دشمنان خود را رها نمی کنیم، گفت: ما سلاح خود را زمین نخواهیم گذاشت و شکست دشمن و پیروزی ما نزدیک است.
وی با بیان اینکه مردم چشم دشمنان در 22 بهمن نتوانست دامنه وسیع شکوه جمعیت بی‌کران ایرانی‌ها را ببیند، گفت: در سرتاسر این 40 سال مبارزه ، ابتکار عمل در دست انقلاب ما بوده است؛ قدرت شیطانی جاودانه نیست و زایل شدنی است.
جانشین فرمانده سپاه ادامه دامه داد: دشمنان می‌خواستند انقلاب ما 40 ساله نشود، آنها از آن آرزوی بزرگ به این رسیدند که به 28جوان ما در یک نقطه کشور تهاجم ناجوانمردانه بکنند. آرزوی دشمن و آنچه اتفاق افتاده است را ببینید، این همه توان دشمن است.
سردار سلامی عنوان کرد: شهادت اخیر پاسداران از این جهت بزرگ بود که بعثتی را در قلب‌ها ایجاد کرد و همه ملت بزرگ ایران یکپارچه عاطفه و احساس و مهربانی شدند.
وی با بیان اینکه شهادت به ما می‌آموزد که ما باید برای امنیت، پیشرفت و پیروزی در راه خداوند بایستیم، عنوان کرد: شهدا تندیس‌های زنده فضایل یک جامعه و تجلی روحیه ایثار، شجاعت، ایستادگی و ایمان هستند.
جانشین فرمانده سپاه گفت: وقتی ملتی مرگ در راه آرمان‌ها را زندگی می‌داند، هرگز شکست نمی‌خورد؛ این شهادت نشان داد که ما همچنان ایستاده‌ایم و جوانان ما برای حفاظت از مرزها، هزاران کیلومتر هجرت می‌کنند و از بسیاری از آرزوهای خود دست می‌کشند.
سردار سلامی به رشادت های سپاه اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: لشکر 14 امام حسین(ع) همان لشکر خط شکن لحظه های سخت نبرد است که در سهمگین ترین صحنه های نبرد دوران دفاع مقدس، آفرینش‌گر زیباترین لحظات بود.
جانشین فرمانده سپاه افزود: مردم اصفهان نیز نشان دادند عبرت‌های بزرگی از تاریخ اسلام گرفته‌اند که نباید در هیچ‌ مقطعی امام خود را تنها بگذارند.
سیام*9612**1553