مثلث آنلاین: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قدرت پیام در رسانه‌ها مهم‌تر از ابزار است، گفت: یک اشکال بزرگی که در رسانه‌های امروز وجود دارد فدا شدن دقت برای سرعت است.

صفارهرندی: باید نگاه سردار سلیمانی‌ها و اندیشه مقاومت در کشور ایجاد شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا ،محمدحسین صفارهرندی در همایش رسانه در گذر انقلاب در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید هادی باغبانی اظهار کرد: این شهید خود یک رسانه محسوب می شود.

وی تصریح کرد: اگر رسانه ها بتوانند در حوزه های مختلف اثرگذار باشند آن زمان به باروری می‌رسیم، یک اشکال بزرگی که در رسانه‌های امروز وجود دارد فدا شدن دقت برای سرعت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کار امثال شهید باغبانی و آوینی یک کار تاثیرگذار است چراکه به دنبال حقیقت گویی بوده اند، اکنون در مصاف رسانه‌ای که با کشورهای غربی داریم از نظر ابزاری هیچ برابری وجود ندارد و شاید تمام هستی کشور ما را در صدا و سیما ببینید با صدها شبکه با سرمایه‌های زیاد رو به رو می‌شویم و این امر نشان می دهد که هیچگاه نباید به ابزارها تکیه کرد.

این مسئول ادامه داد: قدرت پیام در رسانه‌ها مهم‌تر از ابزار است و برای نمونه می‌توان قدرت پیام‌های امام را در ابتدای انقلاب توسط نوار و کاست‌ها شاهد بود و منبرها که پیام های دعوت به حقانیت در جهان منتشر شد.

صفارهرندی با بیان اینکه پیام رسانه‌های انقلابی در حال حاضر به دنیا منعکس شده است، گفت: یکی از رسانه‌های جمهوری اسلامی سردار سلیمانی است چرا که جهان به قدرت این فرد در حقانیت پی برده‌اند و حتی در اغتشاشات جلیقه زردها در فرانسه عکس سردار سلیمانی بر دست گرفته می‌شود.

وی یادآورشد: در حال حاضر چالش‌های مدیریتی موجب مشکلات کنونی در کشور شده و باید نگاه سردار سلیمانی‌ها و اندیشه مقاومت در کشور ایجاد شود تا مشکلات برطرف شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بیانیه مقام معظم رهبری باید توسط اصحاب رسانه به دقت مطالعه شود.

صفارهرندی در پایان گفت: دوره پیش رو دوره جمهوری اسلامی است و به تازگی گام های خود را برداشته است .