فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: قدرت نظامی و توان دفاعی نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها در بالاترین درجه ممکن قرار دارد.

چنانچه دشمنان ایران حماقتی کنند، پاسخ ما محکم و کوبنده خواهد بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در نخستین روز فروردین ماه با حضور در جمع افسران و سربازان نیروی زمینی مستقر در دوغارون شهرستان تایباد واقع در نوار مرزی شرق این استان گفت: هم اینک نیروهای مسلح در اوج قدرت نظامی قرار داشته و با رصد بی وقفه تهدیدات احتمالی دشمنان آماده در هم کوبیدن هرگونه حرکت آنها هستند.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که امروز با تکیه بر توان و اقتدار خود در جای جای ایران اسلامی امنیت کامل مرزهای کشور را برقرار کرده و پاسدار آن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: در آستانه آغاز پنجمین دهه حیات بابرکت انقلاب اسلامی و چهل سالگی عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی برابر اوامر فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری امروز خودکفایی به معنای واقعی خود در نیروی زمینی ارتش تحقق یافته است. بر همین اساس این نیرو با اقتدار خلل ناپذیر، خودکفایی نظامی را مؤلفه اصلی و مهم خود می‌داند و به همین خاطر باید ملت ایران تبریک گفت.

وی افزود: ارتش امروز از هر زمانی آماده‌تر است و تمام تجهیزات نظامی خود را مطابق با آخرین فناوری‌های جهان به روزرسانی کرده لذا چنانچه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماقتی کنند پاسخ ما محکم و کوبنده خواهد بود.

سرتیپ حیدری تصریح کرد: طی ماه‌های اخیر نیروی زمینی ارتش در مرز دوغارون مستقر شده و در این چارچوب فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این نقطه از ایران نیز بیدار، هوشیار و حافظ آب و خاک کشور هستند.