مثلث آنلاین:رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تهیه طرح دو فوریتی در مجلس برای مقابله با برنامه احتمالی آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی این کشور خبر داد و گفت: سه فراکسیون اصلی مجلس حامی این طرح هستند.

طرح دو فوریتی سه فراکسیون اصلی مجلس برای حمایت از سپاه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «حشمت الله فلاحت پیشه» در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به این که آمریکا می‌خواهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد، ما این طرح دو فوریتی را تهیه کردیم و بر اساس آن به محض رخ دادن این اتفاق از سوی آمریکا نظامیان این کشور را در کنار داعش در فهرست گروه‌های تروریستی اعلام می‌کنیم.
وی با بیان این که سه فراکسیون اصلی مجلس شورای اسلامی هم حامی این طرح هستند، گفت: سپاه بیشترین نقش را در مقابل با تروریسم داشته است و آمریکا با گنجاندن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی عملا خدمت به تروریست‌ها کرده است.
نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: ما این طرح را آماده کرده ایم، هر لحظه که آمریکا سپاه را در فهرست سیاه خود قرار دهد، مقابله به مثل انجام شده و این طرح در دستور کار قرار می‌گیرد.
به گزارش ایرنا نشریه وال‌استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد احتمالا واشنگتن در روز دوشنبه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تروریستی اعلام کند.این اولین بار است که کاخ سفید، یک ارگان رسمی وابسته به حکومت یک کشور خارجی را تروریستی اعلام می‌کند.گفته می شود در بین مقامات ارشد دولت آمریکا برای اعلام این تصمیم، اختلاف‌نظر و دو دستگی وجود دارد.
سیام**9121**3050*2021**