فرماندار مشهد از تشکیل کارگروهی به‌پیشنهاد آیت‎الله علم‌الهدی برای تعیین‌تکلیف برگزاری کنسرت‌ در مشهد در شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 محمدرحیم نوروزیان فرماندار مشهد در واکنش به پرسشی درباره رویکرد متفاوت مسئولان مشهد و استان خراسان رضوی با مسائلی همچون کنسرت‌های موسیقی یا تجمعات و مراسم سخنرانی سیاسی، یادآور شد: جالب است که همه رسانه‌ها پیگیر مسئله کنسرت‌ها هستند که برایم غیرمترقبه و غیرمنتظره است؛ سوال این است که آیا همه مشکلات مشهد مرتفع شده و تنها مشکل این شهر برگزاری کنسرت است؟

او ادامه داد: اخیراً مسئله برگزاری کنسرت‌های موسیقی در شهر مشهد در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح شده و اتفاقاً آیت‌الله علم‌الهدی این مسئله را مطرح کردند تا در این رابطه اظهارنظر شود. مقرر شد گروهی از صاحب‌نظران دانشگاه، حوزه و دیگر محیط‌های فرهنگی از طریق شورای فرهنگ عمومی نظرات و پیشنهادات خود را در این رابطه مطرح کنند و خروجی آن در شورای فرهنگ عمومی مورد بررسی قرار گرفته و درباره آن تصمیم‌گیری شود.

نوروزیان تصریح کرد: معتقدم هر چقدر این مسئله برگزاری کنسرت‌ها را از هیاهو، جنجال، احساسات و سیاست دور کنیم، سریع‌تر به نتیجه خواهیم رسید.