در حالی که حذف طرح یوز ایرانی از روی پیراهن تیم ملی حاشیه هایی به همراه داشته است، شرکت پشتیبان هواپیمای تیم ملی گفته طرح‌های پیشنهادی بدنه این هواپیما که نماد یوز را نداشته باشد حذف می‌شود.

بازگشت یوزایرانی به جام جهانی/فراخوان برای طراحی هواپیمای تیم ملی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از مهر در حالی که در روزهای اخیر حذف طرح یوز ایرانی از روی پیراهن تیم ملی حاشیه هایی به همراه داشته است، شرکت اسپانسر هواپیمای تیم ملی در جام جهانی با صدور فراخوان از کلیه طراحان و علاقه مندان به طراحی خواست در مسابقه طراحی بدنه هواپیمای حامل بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با محوریت یوز ایرانی شرکت کنند.

در متن فراخوان این شرکت هواپیمایی آمده است: ضمن آرزوی موفقیت برای ملی پوشان فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 روسیه از کلیه طراحان و علاقه مندان به این حوزه دعوت می شود تا در مسابقه طراحی بدنه هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷، ایرباس 320 و همچنین امبرائر 145 این شرکت هواپیمایی که ترانسفر اعضای تیم ملی فوتبال ایران، از جام جهانی روسیه تا جام ملت های آسیا به عهده خواهد داشت شرکت کنند.

این فراخوان تصریح کرده است: طراحی بدنه هواپیماهای فوق باید با محوریت یوز ایرانی بوده و هر طراحی که بدون استفاده از نماد یوز پلنگ ایرانی باشد در مسابقه شرکت داده نخواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران، خردادماه امسال در جام جهانی روسیه حضور خواهد یافت. ترانسفر هوایی این تیم، توسط یک شرکت هواپیمایی داخلی انجام خواهد شد. به همین منظور این شرکت هواپیمایی با همکاری فدراسیون فوتبال ایران، مسابقه ای برای طراحی گرافیک بدنه هواپیمای تیم ملی فوتبال ایران برگزار خواهد کرد. با توجه به اینکه پروازهای تیم ملی فوتبال ایران تا جام ملت های آسیا در دی ماه سالجاری با این هواپیماها انجام خواهد شد، این فراخوان برای طراحی بدنه هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷، ایرباس 320 و همچنین امبرائر 145 انجام خواهد شد.

طراحی ها با محوریت «یوز ایرانی» انجام خواهد شد، طرح هایی که یوز ایرانی در آن استفاده نشود، در مسابقه شرکت داده نخواهند شد. مهلت ارسال آثار تا هفتم اردیبهشت ماه خواهد بود و برنده طرح برتر، ده سکه بهار آزادی دریافت خواهد کرد.

فایل ها در قالب JPG با کیفیت ۳۰۰dpi و همچنین فایل اصلی با فرمتcdr و psd در قالب CD به آدرس ‌روابط عمومی این شرکت هواپیمایی در تهران (شهرک اکباتان بلوار شهید نفیسی - نبش کوی یاس-پلاک ۸) یا در تبریز (خیابان توانیر شمالی، فلکه گلپارک، سربالایی نگین پارک، ساختمان آرمین) و یا به نشانی ایمیل info@ataair.ir ارسال شود.