سام مشایخی از بهبود حال پدرش خبر داد و تاکید کرد این بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران به احتمال زیاد این هفته از بیمارستان مرخص می‌شود و ادامه درمان و بازیابی توان جسمی‌اش را در خانه پیگیری خواهد کرد.

عکس / بهمن مفید و جمشید مشایخی در بیمارستان / آخرین وضعیت سلامتی کمال‌الملک سینمای ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، وضعیت سلامتی جمشید مشایخی (کمال‌الملک سینما) پس از 32 روز بستری بودن در بیمارستان و پس گذشت 27 روز از عمل سخت جراحی دستگاه گوارشی، در شرایط مناسبی قرار دارد و نزدیکانش امیدوارند تا یکی دو روز آینده مرخص شود.

فرزند این بازیگر پیشکسوت با اشاره به بستری شدن جمشید مشایخی از 13 تیر و انجام عمل جراحی در 20 تیر، بیان کرد: «با توجه به بارها بستری شدن پدر در یکی دو سال گذشته به دلیل مشکلات ریوی، کلیوی و گوارشی و پشت سر گذاشتن عمل جراحی سنگین روده، پزشکان صلاح دانستند ایشان مدتی را در بیمارستان تحت‌نظر باشند تا توان جسمانی خود را بازیابند.»

سام مشایخی تاکید کرد: «خدا را شکر در این مدت روز به‌روز حال ایشان بهتر شده است و اینک تنها داروهای تقویتی مصرف می‌کند و در حال سپری کردن فیزیوتراپی است. امیدواریم پدر یکی دو روز آینده به خانه منتقل شود و ادامه درمان و بازیابی توان جسمی را زیر نظر پزشکان پیگیری کند.»

عکس | بهمن مفید و جمشید مشایخی در بیمارستان | آخرین وضعیت سلامتی کمال‌الملک سینمای ایران

بهمن مفید و جمشید مشایخی / جمعه 12 مرداد ۱۳۹۷

5757