در نظرسنجی نهم دی ماه توسط صداوسیما، سریال تلویزیونی «بانوی عمارت» شبکه سه سیما پربیننده ترین سریال تلویزیون شد.

 پربیننده ترین سریال تلویزیون مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از

روابط عمومی رسانه ملی، براساس نظرسنجی نهم دی ماه 97 صداوسیما با نمونه آماری 406 نفر از افراد 12 سال و بالاتر، 66 درصد از پاسخگویان، بیننده حداقل یکی از سریال‌های درحال پخش از شبکه‌های تلویزیونی بوده اند و از این میزان 56 درصد سریال‌های جدید «مینو»، «بی‌قرار۲»، «بانوی عمارت»، «افسانه اوک‌نیو» و «خانواده جدید» را تماشا کرده‌اند.

در این گزارش آمده است: سریال «بانوی عمارت» شبکه سه سیما در میان سریال‌های جدید گوی سبقت را از دیگر سریال‌ها در جذب مخاطب ربوده و 47 درصد مخاطبان را به خود اختصاص داده است. از این میزان بیش از 93 درصد در حد «زیاد» و کمتر از 7 درصد در حد «کم» از این سریال رضایت داشته اند.

در این نظر سنجی سریال «بی‌قرار۲» شبکه دو سیما پس از «بانوی عمارت» در فهرست علاقه مندان به سریال‌های جدید سیما قرار گرفته و آمار 29 درصد از این تعداد را به خود اختصاص داده‌ است. از میان بینندگان سریال «بی‌قرار۲» نیز 85 درصد در حد زیاد و 12 درصد در حد کم از این سریال راضی بوده‌اند. در میان جنبه‌های مختلف جذابیت این سریال بازی هنرپیشه‌ها در حدود 87 درصد نظر بینندگان را جلب کرده است.

سریال «مینو» با 15 درصد پس از این دو سریال در جلب نظر مخاطبان قرار داشته است و در میان سریال‌های خارجی نیز «افسانه اوک‌نیو» شبکه سه با 16 درصد در صدر قرار گرفته است.

در این نظر سنجی 20 سریال تکراری نیز که از شبکه‌های سیما در این تاریخ روی آنتن رفته اند نیز بررسی شده است که 9 سریال بیش از 10درصد بیننده داشته‌اند. از این میزان سریال «پایتخت۴» با 32 درصد بیننده پربیننده تر از بقیه سریال‌های تکراری بوده است و توانسته نظر غالب مخاطبانش را جلب کند.