مثلث آنلاین: «خاله شادونه» در کلبه کوهستانی ایام نوروز هر روز از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

بازگشت «خاله شادونه» در عید نوروز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، «خاله شادونه» در کلبه کوهستانی دو قسمتی است که روی آنتن رفته و برای ایام نوروز به طور ویژه هر روز برای خردسالان و کودکان برنامه دارد. ملیکا زارعی(خاله شادونه) به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: برنامه جدید «خاله شادونه» در کلبه کوهستانی است که امید نجیب‌زاده تهیه‌کننده و امیر فیضی در مقام کارگردانی هنری مشغول تولید هستیم. ان‌شاالله ویژه نوروز از اول فروردین‌ماه 98 هر روز از ساعت 9 و نیم صبح روی آنتن شبکه دو سیما خواهیم بود.

وی درباره جزئیات سری جدید «خاله شادونه» تصریح کرد: در سری جدید «خاله شادونه» در کلبه کوهستانی اتفاقات و ماجراهای تازه‌ای برای اهالی دهکده کوهستانی بوجود می‌آید و مثل همیشه علاوه بر جذب مخاطب، کودکان موضوع اصلی‌مان است. مهارت و آموز‌ های لازم را در رفتار کودک به بچه‌ها و خانواده‌هایشان یاد می‌دهیم. در سری جدید "خاله شادونه"، اهالی دیگری هستند که ماجراهای جالب توجهی را برای مخاطب به تصویر می‌کشند. عروسک‌های خرسی(بامبولا و لامبولا) و همچنین داداش‌های خاله شادونته(داداش اولی، دادش وسطی، داداش یکی مانده به آخری و دادش آخری) همراه با دم‌دم‌خان و عجیب و غریب که تازه به دهکده کودهستانی خاله شادونه پیوستند.

زارعی با اشاره به ساخت 100 قسمتی سری جدید «خاله شادونه» تأکید کرد: مثل همیشه خردسالان و کودکان هم به عنوان مهمان در برنامه حضور دارند و با مشارکت کودکان به نتیجه‌گیری بهتری درباره موضوعی که هر قسمت برنامه به طور مجزا مطرح می‌کند، می‌رسیم. ان‌شاالله برنامه خوبی باشد و مخاطبین اصلی ما که کودکان هستند و همچنین خانواده‌هایشان از دیدن این برنامه راضی باشند. در روزهای عادی غیرنوروزی، یکشنبه‌ها، سه‌شنبه‌ها و جمعه‌ها روی آنتن هستیم. هر قسمت در قالب موضوع کاملاً نمایشی تولید می‌شود و یک موضوع مجزایی را در دستور کار دارد.

گفتنی است، سریال نمایش خانگی «بالشت‌ها» هم در کنداکتور شبکه دو قرار گرفته که جایگزین برنامه «کلاه قرمزی» شده است.