سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به مصدومیت چند بازیکن تاثیرگذار این تیم همچون نوری، گودرزی و عشوری، گفت: برای پیروزی در بازی فردا برابر پارس جنوبی بازیکنان باید تمام توان را بگذارند.

گل محمدی: با تمام توان در برابر پارس جنوبی بازی می کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یحیی گل محمدی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با تیم پارس جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: مصدومان این تیم 2 هفته دیگر برای رسیدن به مرز آمادگی زمان نیاز دارند.
وی گفت: بازی فردا از حساسیت بالایی هم برای تیم تراکتورسازی و هم تیم حریف برخوردار است زیرا که ما درصدد رسیدن به بالای جدول هستیم و تیم پارس برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول تلاش می کند.
وی ادامه داد: بازی های قبلی تیم پارس را آنالیز کردیم و با استفاده از نقاط ضعف تیم حریف می توانیم بر آن ها غلبه کنیم .
وی با اشاره به خط حمله فرصت طلب پارس جنوبی، گفت: نباید به آنها فرصت ایجاد موقعیت بدهیم و همزمان باید از فرصت های بدست آمده خودمان بهره کافی را ببریم.
وی با اشاره به تمرین هر روز بازیکنان تراکتورسازی در ضربه نهایی به توپ، اظهارکرد: اگر بازیکنانم در ضربه های نهایی دقت کنند برتری از آن ما خواهد بود .
سرمربی تیم تراکتورسازان اظهارکرد: هواداران پرشور تیم ما موقعیت تیم خود را درک می کنند و می دانم که فردا ما را تنها نمی گذارند و تا آخرین لحظه بازی با تشویق های پی در پی بازیکنان را در رسیدن به موفقیت یاری می کنند.
تیم تراکتورسازی فردا جمعه ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز میزبان تیم پارس جنوبی صدر نشین است.