مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال، امروز با برگزاری سه دیدار پیگیری خواهد شد.

 سربازان لیگ برتری و لیگ یکی در جام حذفی/ لیگ دویی‌ها به دنبال ادامه شگفتی‌سازی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (پنجشنبه) با انجام سه دیدار پیگیری می‌شود. در نخستین دیدار این مرحله تیم استقلال 2 بر یک تیم نساجی قائمشهر را شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات راه‌ یافت.

* صنعت نفت آبادان - داماش گیلان، (ساعت 18، ورزشگاه تختی آبادان)
داور: شاهو اصلانی، کمک‌ها: براتعلی مولوی و هیوا بهمنی، داور چهارم: عقیل جهانبازی

جدال جنوب و شمال، این بار در جام حذفی. صنعت نفت آبادان در مرحله قبلی مسابقات دست به کار بزرگی زد و موفق شد سپاهان را در اصفهان شکست دهد. این تیم که چند هفته‌ای در مسابقات لیگ برتر دچار اُفت شدیدی شده بود، در دو هفته متوالی توانسته از سد نفت تهران و سیاه‌جامگان مشهد بگذرد و دوباره به روزهای خوب خود بازگشته است. شاگردان کمالوند روی کاغذ نباید کار دشواری مقابل تیم دسته دومی داماش گیلان داشته باشند. داماش هم که روزی در سطح اول فوتبال کشورمان حضور داشت، اکنون در لیگ دسته دوم بازی می‌کند و در نخستین بازی خود در جام حذفی نیز با یک گل تیم سیراف کنگان را شکست داد.

* تراکتورسازی تبریز - فجرسپاسی شیراز، (ساعت 17، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز)
داور: علی صفایی، کمک‌ها: مهدی عالیقدر و رحیم حاجیلو، داور چهارم: مجید محمدی

رزمایش سربازهای لیگ برتری و لیگ یکی در جام حذفی. تراکتورسازی تبریز و فجرسپاسی شیراز در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که بسیاری از بازیکنان حاضر در ترکیب دو تیم را بازیکنان سرباز تشکیل می‌دهند. شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیدار نخست خود در این مسابقات کار سختی برابر پدیده خراسان داشتند، اما در نهایت موفق شدند حریف لیگ برتری خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهند و به این مرحله راه یابند. ئر سوی مقابل فجرسپاسی در مرحله قبل، دست به کار بزرگی زد و با وجود 10 نفره شدن برابر ذوب‌آهن، کار را به ضربات پنالتی کشاند. فجری‌ها در نهایت موفق شدند حریف لیگ برتری و قهرمان چهار دوره جام حذفی را از گردونه رقابت‌ها خارج کنند. شاگردان علی کلانتری به طور حتم با پیروزی برابر ذوب‌آهن، روحیه فراوانی برای دیدار با تراکتورسازی تبریز دارند و برای برتری و خلق یک شگفتی دیگر به زمین خواهند رفت.

رزمایش سربازان لیگ برتری و لیگ یکی در جام حذفی/ لیگ دویی‌ها به دنبال ادامه شگفتی‌سازی

* ایرانجوان بوشهر - گل ابریشم تهران، (ساعت 17، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر)
داور: پیمان فرخی‌مهر، کمک‌ها: سجاد طوری و رحیم حاجی‌پور، داور چهارم: عبدالنبی پورخلف

ایرانجوانی‌ها که وضعیت اصلاً مطلوبی در لیگ دسته اول ندارند، نتایج خوبی در جام حذفی کسب کرده‌اند و در دیدار مرحله قبل خود در حالی که هیچ کس شانسی برای این تیم قائل نبود، موفق شد فولاد خوزستان را شکست دهد. بوشهری‌ها به لحاظ مالی مشکلات بسیار زیادی دارند و حتی روز سه‌شنبه به دلیل بروز همین مشکلات، نتوانستند تمرین خود را برگزار کنند، اما قطعاً برای ادامه شگفتی‌سازی خود در جام حذفی تلاش خواهند کرد. از طرف دیگر گل ابریشم تهران با شکست 4 بر صفر نیروزی زمینی پا به این مرحله گذاشته و کار سختی در بوشهر و برابر هواداران و تیم ایرانجوان خواهد داشت.

به گزارش تسنیم برنامه سایر دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی به شرح زیر است:

جمعه 5 آبان

* ملوان بندرانزلی - استقلال خوزستان، ساعت 14، ورزشگاه تختی بندرانزلی
* خونه‌به‌خونه بابل - سیاه‌جامگان مشهد، ساعت 14، ورزشگاه هفتم تیر بابل
* گسترش فولاد تبریز - اکسین البرز، ساعت 14:30، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

تنها دیدار باقی‌مانده این مرحله بین تیم‌های پرسپولیس و بادران تهران، روز 19 آذر برگزار خواهد شد.