سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس برای موفقیت استقلال و پرسپولیس ارزوی موفقیت کرد.

دنیزلی: عوض کردن نتیجه دربی کار آسانی نبود/برای پرسپولیس و استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مصطفی دنیزلی در یک برنامه تلویزیونی درخصوص مسابقه‌ای که پرسپولیس موفق شد با سه گل ایمون‌ زائد مقابل استقلال به پیروزی برسد اظهار داشت: هر وقت یک بازیکن را به تیم می‌آوریم از او انتظار داریم که عملکرد خوبی داشته باشد و اگر در بازی عقب بیوفتیم برای جبران راه کار خواهیم داشت. در آن بازیِ مهم 2 بر صفر عقب افتادیم و یک بازیکنمان هم کارت قرمز گرفت. از دقیقه 70 به بعد نتیجه 2 بر صفر باخته را عوض کردن کار آسانی نیست.

وی درپاسخ به این سؤال که برای بازی فردا چه نتیجه‌ای را پیشبینی میکند ادامه داد: نتیجه را نمی‌توانم پیشبینی کنم اما این را میدانم که استقلال و هم پرسپولیس دو تیم پرطرفدار ایران هستند و مردم منتظر بازی فردا هستند.

دنیزلی درباره اینکه پرسپولیس در زمان سرمربی‌گری او‌ زیبا بازی می‌کرد تصریح کرد: اگر زیبا بازی کنید مطمئنا یکی دوبار نتیجه می‌گیرید، اما زیبا بازی کردن باید تداوم داشته باشد.

سرمربی ترکیه‌ای سابق پرسپولیس در خصوص اینکه فاتح تریم برای آمدن به استقلال با او مشورت کرده بود نیز اذعان داشت: با فاتح ترین صحبت کردم و در مورد استقلال و فوتبال ایران با او حرف زدم اما بعد از آن دیگر نفهمیدم که چه اتفاقاتی افتاد. با او هم‌ از ایران و هم از فوتبال ایران صحبت کردم.

وی در پایان گفت: برای استقلال و پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم. مخصوصا برای پرسپولیس که هواداران این تیم همیشه به من لطف داشته‌اند.
انتهای پیام/