سرمربی چلسی نسبت به شایعه جانشینی کارلو آنچلوتی به جای وی در این تیم واکنش نشان داد.

کونته: شایعه جانشینی آنچلوتی به جای من در چلسی «بی‌احترامی» است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 آنتونو کونته که شاگردانش امشب (شنبه) در هفته دهم لیگ برتر انگلیس میهمان بورنموث هستند، در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما بنا به دلایل بسیاری شروع همراه با شانسی نداشته‌ایم، اما کارمان را عالی انجام می‌دهیم و امتیازاتی را با شایستگی در لیگ اندوخته‌ایم. ما در لیگ قهرمانان هم عالی کار کرده‌ایم. به هر حال باید به کارمان ادامه بدهیم و پتانسل جدید در بازیکنان‌مان از جمله آمپادو را نیز کشف کنیم.

وی ادامه داد: بورنموث تیم واقعاً خوبی است و عالی بازی می‌کند، بنایراین باید حواس‌مان در تقابل با آنها باید خیلی جمع باشد. این بازی واقعاً سختی خواهد بود و به نظرم جایگاه بورنموث در جدول (نوزدهم) جایگاه واقعی آنها نیست. آنها در بازی‌های بسیار عالی کار کرده‌اند و در برخی بازی‌ها بدشانس بوده‌اند که به نتیجه دلخواه‌شان نرسیده‌اند. بازیکنانم باید برای بورنموث احترام زیادی قائل باشند. در انگلیس بازی آسان وجود ندارد.

سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان لندنی درباره وضعیت هافبک فرانسوی‌اش خاطرنشان کرد: اِن‌گولو کانته هنوز آماده بازی نیست، اما امیدواریم که او به بازی با رم در لیگ قهرمانان اروپا برسد. درینک‌واتر هم مقابل اورتون بازی کرد، اما نیاز به این دارد که به شرایط ایده‌آل فیزیکی برسد. مابقی بازیکنان اما آماده و برای این بازی در دسترس هستند.

کونته در واکنش به شایعاتی که گفته می‌شود آنچلوتی جانشین وی در چلسی خواهد شد، تأکید کرد: برخی می‌خواهند که بین من و باشگاه و بازیکنان مشکل ایجاد کنند. این بی‌احترامی است. می‌توانیم بپذیریم که رسانه‌ها بنویسند که باشگاه آماده اخراج من است و یا اینکه داستان‌هایی در مورد من و بازیکنانم بنویسند، اما اینکه یک انسان را به این شکل جای من بگذارند، صحیح نیست.