اختلاف دو باشگاه تراکتورسازی و ذوب‌آهن با پرداخت 50 میلیون تومان به باشگاه اصفهانی فروکش کرد.

«آرامش قبل از طوفان»؛ اختلاف تراکتورسازی و ذوب‌آهن «فعلاً» فروکش کرد/ موضوع بعدی؛ بازیکنان سرباز!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 دو باشگاه تراکتورسازی و ذوب‌آهن در هفته گذشته حسابی به‌خاطر برخی از مسائل با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودند که به‌نظر می‌رسد این اختلاف «فعلاً» فروکش کرده است.

یکی از عوامل اختلاف دو باشگاه تراکتورسازی و ذوب‌آهن، موضوع سینا عشوری بود. باشگاه تراکتورسازی زمانی که پس از اتمام خدمت سربازی عشوری قصد داشت او را در تبریز نگه دارد، قول پرداخت مبلغ 300 میلیون تومان بابت رضایت‌نامه این بازیکن را به باشگاه اصفهانی داد. تراکتورسازان در همان مقطع مبلغ 250 میلیون تومان را به‌صورت نقد به باشگاه اصفهانی پرداخت کردند و قرار شد 50 میلیون دیگر را هم بعداً به حساب باشگاه اصفهانی واریز کنند. بیش از گذشت یک سال از این اتفاقات، تراکتورسازی این 50 میلیون را پرداخت نکرد تا صدای مدیران باشگاه اصفهانی در بیاید.

پس از صحبت‌های مدیران ذوب‌آهن، باشگاه تراکتورسازی هم بدون هیچ تعارفی از خجالت سعید آذری درآمد .

پس از این اتفاقات، تراکتورسازان روز گذشته (یکشنبه) بالاخره 50 میلیون تومان به حساب باشگاه ذوب‌آهن واریز کردند تا اختلافات دو باشگاه فروکش کند؛ اختلافی که شاید به‌صورت مقطعی حل شده است و چه بسا این آرامش، آرامش قبل از طوفان باشد.

دیگر موضوع اختلاف دو باشگاه بر سر موضوع بازیکنان سرباز است و اتفاقاً شاید بازیکنی مانند احسان پهلوان در نیم‌فصل به‌عنوان بازیکن سرباز راهی تراکتورسازی شود. حالا باید منتظر ماند و دید که این مشکلات در نیم‌فصل بار دیگر سر باز می‌کند یا خیر.