دیدار حساس تیم های فوتبال لیورپول و چلسی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم فرصت کاهش اختلاف با صدرنشینان را از دست بدهند.

به گزارش مثلث آنلاین شنبه شب در حساسترین دیدار هفته سیزدم لیگ برتر باشگاه های انگلیس، لیورپول در حضور بیش از 45 هزار تماشاگر ورزشگاه «آنفیلد» پذیرای چلسی مدافع عنوان قهرمانی بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.
با نتیجه رقم خورده تیم چلسی با 26 امتیاز در رتبه سوم باقی ماند و لیورپول 23 امتیازی شد. هم اکنون منچسترسیتی با 34 امتیاز و یک بازی کمتر در صدر جدول قرار دارد و منچستریونایتد با 29 امتیاز، دوم است.
حساسیت های بالا و ارزش امتیازات برای دو تیم سبب شد تا در نیمه نخست بیشتر احتیاط را در دستور کار قرار بگیرد و دو تیم حملات چندان خطرناکی را نداشته باشند.
در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و بازیکنان لیورپول با استفاده از تکنیک مهاجمان خود به دنبال رسیدن به دروازه چلسی بودند که در دقیقه 65 همکاری سرخپوشان سبب شد تا «محمد صلاح» مهاجم مصری لیورپول به زیبایی گلزنی کند.
در ادامه بازیکنان چلسی که نمی خواستند دست خالی زمین را ترک کنند برای جبران نتیجه به ارسال های بلند از کناره ها روی آوردند.
در دقیقه 85 اصرار شاگردان «آنتونیو کونته» جواب داد و ارسال «ویلیان» که تنها دقایقی از حضورش در میدان می گذشت با اشتباه «مینیوله» دروازه لیورپول همراه شد تا گل تساوی آبی پوشان چلسی شکل بگیرد.
**نتایج دیدارهایی که عصر امروز برگزار شد نیز بدین شرح است:
منچستریونایتد یک - برایتون صفر
نیوکاسل صفر - واتفورد 3
سوانسی صفر - بورنموث صفر
تاتنهام یک - وست برومویچ یک
کریستال پالاس 2 - استوک سیتی یک
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
منبع/ابرنا