هافبک پرسپولیس تهران با کنار رفتن از جام حذفی پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان پیام عجیبی منتشر کرد.

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایلنا، پرسپولیس تهران روز گذشته، یک هفته پس از رویارویی با صنعت نفت آبادان در بازی معوقه لیگ برتر فوتبال، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر شاگردان فراز کمالوند قرار گرفت و در پایان حریف این تیم نشد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با گل فرشاد احمدزاده از حریف پیش افتادند و در دقایق نیمه دوم با گل علی عبدالله زاده بازی به تساوی کشیده شد. تقابل این دو تیم پایان وقت‌های معمولی برنده نداشت و وقت‌های اضافه هم تکلیف تیم صعود کننده را مشخص نکرد.

در ضربات پنالتی برای پرسپولیس ابتدا گادوین منشا خراب کرد و پس از آن هم علی علیپور. کار صعود پرسپولیس از این مرحله به پنالتی هفتم‌شان بستگی داشت. سیامک نعمتی پشت توپ ایستاد و به تیرک کوبید تا صنعت نفت آبادان به نیمه نهایی راه پیدا کند.

پیام جنجالی و افشاگری عامل حذف پرسپولیس

نعمتی در حساب رسمی توئیترش خطاب به هواداران ناراحتی‌اش را اعلام کرد و گفت که این عملکرد را جبران می‌کند. هافبک پرسپولیس همچنین هم تیمی‌هایش را متهم کرد. نعمتی گفت که بازیکنان دیگری هم بودند که می‌توانستند به جای او این ضربه تعیین کننده را بزنند. جلال حسینی، کمال کامیابی نیا و شجاع خلیل زاده بازیکنانی هستند که معمولا ضربات پنالتی را می‌زنند و روز گذشته از این اقدام اجتناب کردند.

به هر حال پرسپولیس همانند سال گذشته در مرحله یک چهارم نهایی از جام حذفی کنار رفت و نعمتی جوان هم به جای مقصر دانستن هم تیمی‌هایش باید دقت بیشتری در ضربه پنالتی به خرج می‌داد.