نشریه داخلی باشگاه المپیاکوس آتن با انتشار گزارشی ملی‌پوش ایرانی را به عنوان بهترین بازیکن تیم فوتبال این باشگاه در نیم‌فصل اول سوپر لیگ یونان معرفی کرد.

انصاری‌فرد بهترین بازیکن المپیاکوس شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مثلث آنلاین به نقل از خبرآنلاین، در گزارش نشریه گاوروس با اشاره به بازی اخیر المپیاکوس در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی یونان برابر پلاتانیاس و کسی پیروزی ارزشمند 2 بر یک با گلزنی کریم انصاری‌فرد آمده است: انصاری‌فرد برای اولین‌بار در سال جاری میلادی در جام حذفی به میدان رفت! پیروزی 2 بر یک با وجود ستاره ایرانی در شهر تروپولیس حاصل شد اما پیش از این بسنیک هاسی (سرمربی اخراجی المپیاکوس) نمی‌دانست چگونه از انصاری‌فرد بهره ببرد، البته تاکیس لمونیس (سرمربی فعلی المپیاکوس) در جام حذفی از انصاری‌فرد استفاده کرد و ستاره تیمش شد. سرمربی 57 ساله به خوبی از مهاجم ایرانی محافظت کرد.

نشریه داخلی باشگاه المپیاکوس سپس با مقایسه عملکرد بهترین بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه نوشت: انصاری‌فرد اولین گلش را در فصل جاری جام حذفی یونان به ثمر رساند تا تعداد گل‌هایش در طول فصل به هشت برسد. او هفت گل در سوپر لیگ یونان به ثمر رساند و سه پاس گل داد. بازیکنی که با توجه به آمار و ارقام فنی ما بهترین عملکرد را در در میان المپیاکوسی‌ها در نیم‌فصل اول داشته است. در بخش آماری شاید فورتونیس تا اندازه‌ای بهتر باشد که 7 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد اما انصاری‌فرد فقط در 11 بازی لیگ شرکت کرد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز غایب بود. فورتونیس در 13 بازی نیم‌فصل اول سوپر لیگ یونان حاضر بود و در مجموع 22 بازی با لیگ قهرمانان اروپا انجام داد. مجموع دقایق بازی انصاری‌فرد 769 دقیقه است و فورتونیس 1376 دقیقه بازی کرد. با توجه به این آمار کریم انصاری‌فرد بهترین بازیکن نیم‌فصل اول تیم المپیاکوس است.
در پایان این گزارش آمده است: کریم انصاری‌فرد شایسته عنوان بهترین بازیکن تیم المپیاکوس و تبریک‌های زیاد است، زیرا تا پایان ماه اوت میلادی خارج از ترکیب تیمی قرار داشت. تصمیم گرفت بماند و مبارزه کند. هر چند می‌دانست بسنیک هاسی روی او حساب نمی‌کند. البته طول عمر مربیگری هاسی در المپیاکوس خیلی طول نکشید و چهار ماه بعد مشخص شد که تصمیم ریسک‌برانگیز کریم انصاری‌فرد برای ماندن درست بود. او مبدل به مهاجم اول تیم المپیاکوس شد و هدفش این است با عنوان بهترین گلزن سوپر لیگ یونان راهی جام جهانی 2018 روسیه شود.


256 41