احمد نوراللهی به زودی قادر خواهد بود با هماهنگی‌های صورت گرفته مجوز حضور در پرسپولیس را به دست بیاورد.

سردار کمالی خبر داد: مجوز بازی نوراللهی به زودی صادر می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایلنا، احمد نوراللهی، هافبک سرخپوشان که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شده بود، با بدشانسی بزرگ مواجه شد و در نهایت با محرومیت این تیم از نقل و انتقالات بیش از نیم فصل دور از میادین بود.

هافبک شماره هشت سرخپوشان اما در نهایت با ارائه مستندات مربوط به کسری خدمتی خود توانست در ابتدای لیگ هفدهم در لیست پرسپولیس قرار گیرد. با این حال با گذشت نیم فصل از لیگ، این بازیکن همچنان نتوانسته مجوز حضور در ترکیب این تیم را به دست بیاورد. گفته شده این بازیکن تنها در صورتی که دو ماه مربوط به آموزشی خود را پشت سر بگذارد، قادر به همراهی این تیم خواهد بود.

در نهایت اما سردار کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اینکه گفته می‌شود این بازیکن باید مدت آموزشی خود را پشت سر بگذارد گفت: ایشان سرباز سپاه است اما با توجه به اینکه خدمت قانونی‌اش تمام شده و به دنبال این هستیم تا مشکل او را برطرف کنیم تا او بتواند به ترکیب تیمش بازگردد. به ایشان قبلا مجوز داده شده بود که در بازی‌های آسیایی بازی کند. ما مجوزی داریم که به بازیکنانی که در سطح لیگ برتر و لیگ دسته اول به صورت حرفه‌ای بازی می‌کنند و دوران سربازی را پشت سر می‌گذارند سه مانده به پایان سربازی مجوز دهیم و با تیم خودشان بازی کنند و لذا مشکل ایشان هم به زودی حل خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا مشکل ایشان به صورت قطعی حل خواهد شد گفت: همانطور که گفتم به دنبال این هستیم تا مشکل او حل شود. باید بگویم ان شاالله حل می‌شود، چرا که اگر یک درصد هم به مشکل بخورد فردا باید دوباره از من سوال کنید چرا حل نشد و ... . اما ان شاالله مشکل ایشان هم حل خواهد شد.

بر این اساس باید منتظر ماند و دید طبق هماهنگی صورت گرفته این بازیکن چه زمانی قادر به همراهی این تیم خواهد بود.