سرمربی چلسی پس از تساوی تیمش در جام حذفی انگلیس هم دست از سر همتایش در منچستریونایتد برنداشت.

کونته: مورینیو انسان حقیری است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم ، آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پس از بازی منجر به تساوی بدون گل تیمش در زمین نوریچ در دور سوم جام حدفی باز هم به جنگ لفظی با ژوزه مورینیو، همتایش در منچستریونایتد ادامه داد.

او گفت: صحبت‌های اخیر مورینیو را شنیده‌ام. واقعا جواب دادن به حرف‌های او دشوار است. به نظرم مشخصه یک انسان حقیر و کوچک مثل او، توهین به رقباست. همه ما او را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم همیشه همین‌گونه بوده است پس اصلا شگفت‌زده نشدم. نگران صحبت‌های مورینیو نیستم. وقتی منچستریونایتد و چلسی با هم روبرو می‌شوند، فرصت خوبی به وجود می‌آید تا در یک اتاق بنشینیم و موضوع را حل کنیم. به عنوان یک انسان بالغ باید مسئولیت اظهارتتان را به عهده بگیرید. اثبات حرف‌هایی که می‌زنید، مستلزم داشتن بالاترین میزان شجاعت است.

او درباره بازی اظهار داشت: به نظرم لایق پیروزی بودیم؛ هر چند قطعا سرمربی رقیب، تیم خودش را مستحق برتری می‌داند. از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و نزدیک بود به نوریچ اجازه گلزنی هم بدهیم. من از نمایش شاگردانم راضی نیستم. امیدوارم این بازی را فراموش کنیم و با قدرت به سراغ ادامه لیگ برویم.