عنایتی در کسوت سرمربی مشکی‌پوشان درصدد است با امتیاز گرفتن از برانکو، خود را به روزهای آینده لیگ برتر امیدوارتر کند.

اندیشه‌های عنایتی برای متوقف کردن پرسپولیس صدرنشین بلامنازع لیگ برتر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس ، مشکی پوشان روز جمعه هفته جاری دیداری حساس را برابر پرسپولیس به عنوان صدرنشین بلامنازع لیگ برتر پیش رو دارد؛ مشکی‌پوشان دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و باید تمام هم و غم خود را در این بازی صرف این مسئله کند که دست خالی از زمین بازی بیرون نرود.

رضا عنایتی از همین ابتدا نشان داده که قطعاً مربی آینده‌داری است و توانسته امتیازات حساس و روحیه بخشی را با مشکی‌پوشان تجربه کند؛ مشکی پوشان از سوی دیگر اصلاً تمایل ندارد سرنوشت خود را مانند دو فصل قبل به اما و اگر بسپرد و باید از همین هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم بار خود را برای حضور در رده‌های میانی جدول و یا حداقل کمرکش جدول ببندد.

مشکی‌پوشان یا همان سیاه جامگان سابق در دو فصل اخیر تا مرز سقوط رفته و مجدد به لیگ برتر بازگشته و عجیب اینکه مدیران این تیم از اتفاقات دو فصل اخیر درس نگرفته‌اند و بازهم سرنوشت تیم به روزهای میانی و رو به پایان لیگ باید کشیده شود.

عنایتی در روزهای اخیر یک مهاجم گرجستانی را به تیم خود اضافه کرده تا با استفاده از این مهره خارجی آتش خط حمله خود را سهمگین‌تر کند و بتواند در نیم فصل دوم ضریب بیشتری از موقعیت‌های پایانی را که نصیب تیمش می‌شود به گل تبدیل کند؛ این مهاجم البته هنوز هندوانه دربسته است و کسی بازی‌اش را ندیده اما باید به شم عنایتی در شناخت مهاجم اعتماد است.

از سوی دیگر حریف این هفته مشکی پوشان پرسپولیسی است که خیلی دوست دارد رکورد خود را در قهرمانی زودهنگام در لیگ بشکند و برخلاف مشکی‌پوشان که می‌خواهد خروج از بحران را به هفته‌های پایانی موکول نکند، پرسپولیس نیز دوست ندارد قهرمانی را به هفته‌های پایانی بیندازد.

با اختلافی که پرسپولیس با سایر تیم‌ها ایجاد کرده قطعاً آن ها نیز به دنبال مسجل کردن قهرمانی خود در لیگ برتر خیلی زودتر از زمانی هستند که قطار لیگ برتر به ایستگاه‌های برسد.

پرسپولیس در مشهد قطعاً یکپارچه حمله خواهد بود و به دنبال سه امتیاز؛ البته تجربه نشان داده که پرسپولیس برانکو همواره منطق را نیز چاشنی کار خود می‌کند و برای دستیابی به نتیجه به آب و آتش نمی‌زند.

پرسپولیس و مشکی پوشان جمعه هفته جاری از ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن مشهد رودر روی یکدیگر قرار می‌گیرند.