سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پدیده تیم بسیار خوبی است ولی 6 امتیازی که از آن‌ها کم شده ازنظر روحی اذیتشان می‌کند، اما امروز هر تیم دیگری جای پدیده بود این بازی را می‌بردیم.

عبدالله ویسی: ضعف‌های استقلال خوزستان را برطرف می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالله ویسی عصر امروز در کنفرانس خبری پس از بازی با پدیده مشهد، اظهار کرد: قبل از صحبت درباره مسائل فنی، باید از هواداران و مردم خوزستان تشکر کنم و این برد را تقدیم آن‌ها می‌کنم که همواره از ما حمایت می‌کنند.

وی بیان کرد: بازی از نظر فنی دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول بازی را کاملاً در اختیار داشتیم و در بهترین دقیقه ممکن گل زدیم، اما در نیمه دوم تیم حریف بر بازی سوار بود که یکی از دلایل آن وجود استرس در بازیکنان ما بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: از مسؤولانی که کمک کردند ما در نقل و انتقالات خوب عمل کنیم تشکر می‌کنم و باید بگویم ما روی شریفات، کلاه‌کج، شریفی و یعقوب کریمی حساب ویژه‌ای بازکرده‌ایم، به‌ویژه برای نیمه‌نهایی جام حذفی که از اهداف اصلی ما است و امیدواریم روند خوب خود را ادامه دهیم.

وی اظهار کرد: بازی قابل‌احترامی انجام دادیم، اما استرسی که در ساق پای بازیکنان ما بود اجازه نمی‌داد به‌خوبی بازی‌سازی کرده و بازی زیبا ارائه دهیم که تلاش می‌کنیم با برطرف کردن این ضعف بازی‌های بهتری ارائه دهیم.

وی درباره تیم پدیده نیز گفت: تیم حریف تیم بسیار خوبی است ولی 6 امتیازی که از آن‌ها کم شده ازنظر روحی آن‌ها را اذیت می‌کند، اما امروز هر تیم دیگری جای پدیده بود این بازی را می‌بردیم.