مسعود تابش معاون فنی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید از سوی هیات مدیره به عنوان سرپرست این باشگاه منصوب شد.

مسعود تابش سرپرست باشگاه سپاهان شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین ' حمید باقری ' مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز شنبه در گفت وگو با ایرنا ضمن سپاس از زحمات ' محسن طاهری ' مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان ، گفت: باتوجه به نظر مساعد هیات مدیره باشگاه مقرر شد ' مسعود تابش' معاون فنی ورزشی باشگاه و از پیشکسوتان فوتبال سپاهان و اصفهان به عنوان سرپرست موقت تصدی امور باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید برعهده داشته باشد.
' مسعود تابش ' سابقه بازی در تیم فوتبال سپاهان را داراست و پیش از این نیز از سال 60 تا 72 مدیر عاملی باشگاه سپاهان را برعهده داشت.
وی از سال 1380 تاکنون معاونت فنی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را برعهده داشته است.
حاطرنشان می شود، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، محسن طاهری مدیرعامل این باشگاه جمعه شب از سمت خود کناره گیری کرد.
تیم فوتبال سپاهان عصر جمعه در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم سپید رود رشت شد.
این تیم هفته گذشته نیز در شهرآورد اصفهان با نتیجه 2 بر یک از ذوب آهن اصفهان شکست خورد و در هفته 18 این رقابت ها نیز مقابل پارس جم جنوبی با نتیجه بدون گل متوقف شده بود.
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان هم اکنون با 20 امتیاز در رده 12 لیگ برتر باشگاههای کشور قرار گرفته و نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری این رقابت ها اعتراض هواداران و فوتبال دوستان اصفهان را در پی داشته است.