سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد این تیم برای بهبود وضعیت خود در جدول رده‌بندی باید مقابل سپاهان به برتری دست پیدا می‌کرد.

ناظمی: برای بهبود وضعیت‌مان چاره‌ای جز برتری مقابل سپاهان نداشتیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم ، روز گذشته (جمعه) در جریان دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان، علی کریمی سرمربی سرخپوشان گیلانی در اتفاقی عجیب در دقایق پایانی و زمانی که قصد به زمین آوردن میعاد یزدانی را داشت، متوجه شد نام این بازیکن در لیست بازیکنان سپیدرود نیست و همین مسئله باعث ناراحتی سرمربی سپیدرودی‌ها شد.

افشین ناظمی، سرپرست تیم سپیدرود در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره این موضوع اظهار داشت: موضوع آن‌طور که مطرح شده است، نبود. ما لیست بازیکنان خود را به نماینده فدراسیون داده بودیم، اما علامتی که قرار بود کنار اسم میعاد یزدانی بخورد، ناخوانا بوده و به همین دلیل نام این بازیکن در لیست چاپی وارد نشده بود. ما هم در دقیقه 88 و زمانی که می‌خواستیم یزدانی را وارد زمین کنیم، متوجه این موضوع شدیم که بلافاصله هم به علی کریمی اطلاع دادیم و یک بازیکن دیگر را وارد زمین کردیم. به طور کلی مشکل خاصی نبود.

وی در خصوص پیروزی 2 بر یک تیم سپیدرود مقابل سپاهان نیز تصریح کرد: هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و مسابقه پُر از مسائل تاکتیکی بود. خدا را شکر سه امتیاز بازی را به دست آوردیم. ما چاره‌ای جز برتری برابر سپاهان نداشتیم و می‌خواستیم وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم. در طول هفته گذشته کارهای تاکتیکی زیادی در تمرین انجام داده‌ بودیم و خدا را شکر بچه‌ها همه آنها را در زمین پیاده کردند.

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود در مورد قضاوت رضا عادل داور این دیدار و اعتراضاتی که کادرفنی سپیدرود در لحظاتی از بازی داشت، گفت: داور به تمام صحنه‌ها نزدیک بود، اما به نظرم در چند صحنه به ضرر ما سوت زد. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم، ولی فکر می‌کنم در نیمه اول داور یک پنالتی برای ما نگرفت. در هر صورت امیدواریم کارشناسان فیلم بازی را ببینند و در مورد صحنه‌ها نظر بدهند.