رئال مادرید بنا بر دلایلی تصمیم گرفته مذاکرات برای جذب نیمار از پاری سن ژرمن را آغاز نکند و می‎داند که برای به خدمت گرفتن این بازیکن کاری دشوار پیش رو دارد.

مصائب رئال برای جذب «نیمار»/ مذاکرات پیچیده و پدری تاثیرگذار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر ، نه تنها زمانی که صحبت از گل‌ها، شادی گل‌‎ها، سبک زندگی در پایتخت فرانسه بلکه اشتیاق تیم فوتبال رئال مادرید برای به خدمت گرفتنش باشد، نیمار نمی‎تواند کاری کند که تیتر اصلی و سوژه رسانه‏‎ها نباشد.

فراموش نکنید هیچ باشگاهی جز پاریس با مالک قطری‎اش نتوانسته بود یا نخواسته بود نیمار را با این مبلغ هنگفت به خدمت گیرد. 222 میلیون یورو برای انتقالش و دستمزد 35 میلیون یورویی او در هر فصل چیزی بود که باعث عملی شد این جابه‌جایی شد.

طبق ادعای مارکا وقتی گفته شد ستاره اسبق سانتوس در پاریس خوشحال نیست تنها تیمی که به او نسبت داده شد رئال مادرید بود. اما واقعیت این است که سفیدپوشان همیشه از مذاکرات پیچیده برای جذب یک بازیکن دوری می‎کنند، اما اگر معامله‎ای برایشان مناسب باشد حاضرند با هر قیمتی آن را انجام دهند.

ابتدا پیام نیمار مبنی بر نارضایتی از حضور در پاریس به رئال مادرید رسید، در ادامه او در دیدار روز چهارشنبه با وجود زدن 4 گل هو شد. خیلی‌ها اینطور برداشت کردند که او می‎خواهد به لالیگا بازگردد و جانشین کریس رونالدویی شود که به پایانش در تیم مادریدی نزدیک می‎شود.

همین موضوع باعث شد رئال مادرید به این فکر کند که چرا نباید رونالدو را با نیمار معاوضه کند. اما نکته اینجاست که اولا تیم‌‎هایی که مالکان ثروتمند عرب دارند از جمله همین پاری سن ژرمن به راحتی حاضر به فروش بازیکن نمی‏ شوند و خودشان مانند رئال مادرید از تیم‌هایی هستند که بازیکنان را در ازای ارقام نجومی به خدمت می‎گیرند. نکته دیگر این که نیمار پدری دارد که در جابه‌جایی‎های او بسیار تاثیرگذار است و این دو موضوع کار را برای مذاکره بر سر انتقالش به مادرید پیچیده و حتی شاید آن را غیرممکن می ‏کند.