سرمربی رئال مادرید از هواداران تیمش خواست دست از هو کردن کریم بنزما بردارند و به حمایت از این بازیکن بپردازند.

زیدان: هوادران رئال دست از هو کردن بنزما بردارند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به نقل از ال موندو، رئال مادرید باید بامداد فردا (پنج‌شنبه) در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا برابر لگانس قرار گیرد. رئال در دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیده است.

زین الدین زیدان پیش از بازی برابر لگانس گفت: درست است او در یک ماه اخیر نتوانسته برای تیم به میدان برود. او می‌خواست خیلی زود به ترکیب تیم بازگردد و الان در دسترس است. خیلی خوشحالیم که او را در اختیار داریم. با این حال وقتی دیدیم هواداران او را هو می‌کنند ناراحت شدیم. این اتفاقی که برای بنزما رخ داده است برای هر بازیکنی ممکن است رخ دهد و به همین خاطر هواداران رئال نباید او را هو کنند. من از هواداران می‌خواهم که در کنار ما باشند و در 90 دقیقه تیم را حمایت کنند. البته من به هواداران حق می‌دهم. آنها پول بلیت می‌دهند تا بازی‌های تیم را تماشا کنند و حق دارند اظهار نظر کنند.

رفتار کریستیانو رونالدو بعد از مصدومیت و خونریزی در بازی برابر لاکرونیا مدت‌ها سوژه رسانه‌ها شده است و خیلی‌ها عنوان کردند که مهاجم پرتغالی بیش از حد به ظاهر خود اهمیت می‌دهد. در همین رابطه زین الدین زیدان اضافه کرد: خیر من این را قبول ندارم. او تنها می‌خواست میزبان آسیب دیدگی را متوجه شود. من چیزی را به شما گفتم که او در رختکن گفته بود.

کریم بنزما مدت‌ها از ترکیب رئال مادرید دور بود ولی در بازی برابر لاکرونیا از دقیقه 64 به جای بورخا به زمین بازی آمد تا برای اولین بار از ال کلاسیکو فرصت بازی کردن را به دست بیاورد.