رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌گوید از هفته آینده رسیدگی به این پرونده طارمی وبا حضور طرفین پرونده ادامه می‌یابد.

تورک: طارمی و نماینده پرسپولیس هفته آینده به کمیته اخلاق می‌آیند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی طارمی در جدیدترین اظهارات خود مدعی تخلف در عقد قرارداد با پرسپولیس شده و این موضوع را با هماهنگی مدیرعامل سابق این باشگاه یعنی علی اکبر طاهری دانسته است. با اظهارات طارمی، نهادهای نظارتی به این پرونده ورود کردند و قصد برخورد با خاطیان را دارند. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز قصد دارد، تحقیقات خود درباره این پرونده را ادامه دهد.

مرتضی تورک در گفت و گو با ایسنا، درباره اظهارات جدید مهدی طارمی و ورود کمیته اخلاق به این پرونده اظهار کرد: از زمانی که رای پرونده پرسپولیس و ریزه‌اسپور درباره طارمی از سوی فیفا صادر شد، کمیته اخلاق به آن ورود کرد. ما تحقیقات خود را ادامه می‌دادیم که با اظهارات طارمی، ابعاد جدیدی برای ما روشن شده است. هفته آینده مجددا طارمی و مدیران سابق پرسپولیس به کمیته احضار می‌شوند و هفته آینده صحبت‌های خود را مطرح خواهند کرد تا به زودی رای‌مان را صادر کنیم.

او درباره وقوع تخلف در این پرونده گفت: فعلا باید اظهارات طرفین را بررسی کنیم تا بعد از رسیدگی‌های لازم، رای کمیته صادر شود.

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در توضیح به این که آیا فقط طارمی و علی اکبر طاهری در این پرونده ذی‌نفع هستند؟ گفت: همه کسانی که با این پرونده ارتباط داشته باشند باید اظهارات خود را ارائه دهند. برای مثال آقای هدایتی هم در حواشی اخیر نقش داشته و باید در کمیته اخلاق توضیحات لازم را ارائه دهد.