مربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به انتخاب منصور ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی این تیم گفت: با توجه به شرایط کنونی تیم در جدول تصمیم گرفته شد که سرمربی تیم ایرانی باشد و بنده نیز به مربی کمک کنم.

کریم قنبری بعد از اعلام خبر انتخاب ابراهیم‌زاده: با باشگاه قرارداد دارم و مربی تیم می‌مانم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین ;کریم قبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره انتخاب منصور ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی سپاهان اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی تیم در جدول تصمیم هیئت‌ مدیره و کمیته‌ فنی بر آن شد تا به جای سرمربی خارجی از گزینه ایرانی استفاده شود تا با شناخت به لیگ‌ ایران بتواند به تیم کمک کند.

وی درباره اینکه آیا او به عنوان مربی در کنار ابراهیم‌زاده کار خواهد کرد یا خیر گفت: این موضوع قرار است که اتفاق بیافتد و طی تماسی که با باشگاه داشتم قرار است که او سه‌شنبه به ایران بیاید.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه آیا این درخواست خود ابراهیم‌زاده بوده است یا اینکه به عنوان نماینده کمیته‌فنی در کادرفنی تیم حضور پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: ابراهیم‌زاده باید به ایران بیاید و با باشگاه در این باره صحبت کند. نمی‌دانم خواسته وی بوده یا نه اما در حال حاضر من به عنوان مربی تیم حضور دارم تا به ایران بیایند.

وی ادامه داد: من با باشگاه به عنوان مربی قرارداد دارم و تحت قرارداد باشگاه هستم ولی هیچ زمانی مشکل خاصی با ابراهیم‌زاده نداشته‌ام.

قنبری درباره قرارداد ابراهیم‌زاده و اینکه آیا او فقط برای 9 بازی پیش‌رو سرمربی سپاهان است یا تمدید قرارداد او مشروط به بازی‌های آینده است، تصریح کرد: من اصلا در جریان این موضوع نیستم به این دلیل که با توجه به حضور در تمرینات تیم نتوانستم در جلسات کمیته‌فنی حضور پیدا کنم و بهتر است این موضوع را از باشگاه سئوال کنید.

وی درباره بازی پیش رو با پرسپولیس گفت: همانطور که روز گذشته در کنفرانس پس بازی گفتم همه بازی‌ها سخت و دشوار هستند ولی بازی در ورزشگاه آزادی و قهرمان کنونی لیگ کمی دشوارتر است. تحت هر شرایطی ما سپاهان هستیم و همه جا گفته‌ام که باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم سپاهان را از وضعیت کنونی خارج کنیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره محروم و مصدومین این تیم برای بازی آینده گفت: عزت‌اله پورقاز را به دلیل محرومیت و جلال علی محمدی و رسول نویدکیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.