ملی پوش فوتسال ایران اظهار امیدواری کرد تیم ایران عنوان قهرمانی خود در جام ملتهای آسیا را تکرار کند.

طیبی: می‌خواهیم از عنوان قهرمانی فوتسال ایران در آسیا دفاع کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسین طیبی درباره شرایط تیم ملی فوتسال ایران پیش از شروع جام ملتهای آسیا گفت: خوشبختانه شرایط ما خوب است. تلاش می کنیم از عنوان قهرمانی دوره گذشته خود محافظت کنیم. تیم های آسیایی در حال پیشرفت هستند. ما در تایپه هستیم تا از عنوان خود دفاع کنیم و ان شاءالله که خدا هم به ما کمک کند.

وی درباره آماده سازی تیم ملی ایران برای جام ملتها گفت: ما در تورنمنت اصفهان سه دیدار خوب برگزار کردیم و سپس با بلاروس و آذربایجان هم جداگانه دیدار داشتیم. هرچه مسابقات تدارکاتی بیشتر باشد، شرایط بهتر می شود. تیم ما همیشه کمبود مسابقه تدارکاتی داشته است ولی خوشبختانه شرایط ملی پوشان خوب است و آماده جام ملتها هستیم. تنها ناراحتی ما مصدومیت حمید احمدی است که در بازی با آذربایجان آسیب دید و نمی تواند ما را همراهی کند.

ملی پوش فوتسال ایران درباره تغییرات این تیم برای جام ملتها هم یادآور شد: من در جایگاهی نیستم که در اینباره نظر بدهم. به نظر سرمربی تیم ملی احترام می گذارم. تیم ما تلفیق خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. همانطور که همه تیم های دنیا به ایران احترام می گذارند، امیدوارم اینبار هم بتوانیم ثابت کنیم همچنان بهترین تیم آسیا هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم ملی فوتسال ایران که در جام ملتهای آسیا با میانمار، عراق و چین همگروه است، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز جمعه در اولین بازی خود به مصاف میانمار می رود. این مسابقات در کشور چین تایپه برگزار می شود.