مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال، درخواست لغو و یا تعلیق محرومیت هواداران تراکتورسازی را مطرح کرد.

تبریز| درخواست تراکتورسازی برای لغو یا تعلیق حکم محرومیت هواداران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم از تبریز ، به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی ، مدیرعامل این باشگاه در نامه‌ای از رییس فدراسیون فوتبال درخواست کرد با برگزاری مسابقه حساس هفته بیست و سوم این تیم مقابل گسترش فولاد، در تبریز از نماینده فوتبال ایران در آستانه رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حمایت شود. در این نامه آمده است:

برادر ارجمند جناب آقاى مهدى تاج، ریاست محترم فدراسیون فوتبال

با سلام و احترام

با صلوات بر محمد و آل محمد پیرو اعلام حکم محرومیت این باشگاه از برگزارى یک مسابقه در ورزشگاه خانگى، با عنایت به حضور تیم فوتبال تراکتورسازى در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا و در شرایطى که نماینده فوتبال ایران در مسابقه هفته آتى آخرین بازى خانگى خودش پیش از آغاز رقابت‌های آسیایى را مقابل هواداران خود برگزار می‌کند، بدین‌وسیله از جنابعالى درخواست می‌کنم به منظور لغو یا تعلیق محرومیت در نظر گرفته شده در این موقعیت حساس دستور اقدام فرمایید.

با توجه به رفتار شایسته هواداران تراکتورسازى در 2 مسابقه اخیر و در ورزشگاه امام رضا (ع) به نظر می‌رسد این اقدام می‌تواند زمینه تقویت روحیه تیم، همدلى و انسجام بیشتر را در آستانه مسابقات حساس آسیایى فراهم سازد و نماینده فوتبال ایران پس از انجام یک مسابقه پرشور خانگى در برابر هواداران متعصب خودش وارد کارزار آسیایى گردد.

پیشاپیش از حمایت و همراهى جنابعالى در جهت تقویت روحیه و بالا بردن انگیزه نماینده فوتبال ایران در آستانه مسابقه حساس آسیایى برابر الاهلى عربستان تشکر می‌کنم.

به گزارش تسنیم، پیش از این تراکتورسازی تبریز به انجام یک مسابقه رسمی خانگی در استان بی طرف (غیر از استان میزبان و میهمان) به تشخیص و تعیین کمیته برگزار کننده مسابقات محکوم شده بود.