سرمربی پاری سن ژرمن اعلام کرد، از شکست سال گذشته برابر بارسلونا در نوکمپ درس گرفته‌اند و خود را برای دیدار با رئال مادرید کاملا آماده کرده‌اند.

امری: از شکست در نوکمپ درس گرفته‌ایم و آماده تقابل با رئال مادرید هستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  آس، پاری سن ژرمن چهارشنبه شب در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می‌رود. اونای امری در نشست خبری پیش از بازی، گفت: تصمیم گرفتیم در پاریس تیم را تمرین بدهیم که در این فصل لیگ قهرمانان اتفاقی معمولی است. زمانی که در ورزشگاه حریف تمرین می‌کنید به این خاطر است که آن را بشناسید اما ما این شناخت را داشتیم. به همین خاطر پاریس را ترجیح دادیم.

سرمربی پاری سن ژرمن در ادامه اظهار کرد: این بازی را به عنوان یک فرصت برای پیشرفت می‌دانیم چون قرار است مقابل مدافع عنوان قهرمانی بازی کنیم. مادرید با 12 قهرمانی عملکرد درخشانی در تاریخ این رقابت‌ها داشته است. بازی امشب فرصتی است که نشان دهیم در چه سطحی هستیم و در آینده به چه جایی خواهیم رسید.

امری در مورد کریستیانو رونالدو گفت: مادرید از بازیکنی بهره می‌برد که بهترین گلزن این رقابت‌ها است. احترام زیادی برای سفیدپوشان قائل هستیم. اعتماد به نفس زیادی برای چنین بازی‌هایی داریم. باید خود را نشان دهیم و فرصت صعود به مرحله بعد را داریم. در انتظار بهترین مادرید هستم. آن‌ها با بهترین ترکیب برابرمان بازی خواهند کرد. به نظر می رسد bbC ( رونالدو، کریم بنزما و گرت بیل) در این دیدار حضور داشته باشند اما اگر دیگر بازیکنی به میدان برود تعجب نخواهم کرد چون این تیم بازیکنان توانمندی دارد. ما برای تمام این چیزها خود را آماده کرده‌ایم. زمانی که ترکیب اصلی مشخص شود توانایی‌های فردی هر یک را در نظر خواهیم گرفت.

سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن افزود: اشتیاق زیادی برای این بازی داریم و می‌توانیم با پشت سر گذاشتن رئال مادرید به حضورمان در لیگ قهرمانان ادامه دهیم. می‌خواهیم از بازی لذت ببریم. انگیزه زیادی برای این دیدار داریم و به خاطر آماده‌سازی‌مان هیچ نگرانی ندارم.

امری به اهمیت دیگر رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: تمام رقابت‌ها برای‌مان اهمیت دارند اما لیگ قهرمانان خاص است. فرصتی است تا توانمندی‌های‌مان را نشان دهیم. برای رویارویی با بهترین ها آماده هستیم. بازی نزدیکی خواهد بود چون هر دو تیم از بازیکنان بزرگ و خوبی برخوردارند. آن‌ها می‌خواهند تمام توانایی‌های خود را نشان دهند. بازی بزرگی خواهد بود.

سرمربی پاری سن ژرمن درباره تعویض رونالدو با نیمار، اظهار کرد: پاسخ این سئوال هم آسان است و هم سخت. بستگی به زاویه دید دارد. از داشتن نیمار خشنودم.

پاری سن ژرمن سال گذشته در مرحله یک‌هشتم نهایی در بازی رفت با چهار گل در پارک د پرنس پیروز شد اما در دیدار برگشت 6 بر یک مغلوب بارسلونا و از این رقابت‌ها حذف شد. سرمربی اسپانیایی درباره آن بازی گفت: شاید آماده‌سازی‌مان از آن دیدار آغاز شد، ما باتجربه‌تر شده‌ایم و از آن بازی درس گرفته‌ایم. به همین خاطر خود را بهتر آماده کرده‌ایم و صرف‌نظر از نتیجه، آماده رقابت در چنین بازی‌هایی هستیم.