بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو باید برای دیدار با السد روش متفاوتی را انتخاب می کرد و با تغییراتی در ترکیب تیمش به میدان می رفت.

پرسپولیس به موقع شکست خورد/ برانکو باید السد را شگفت‌زده می‌کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرنگار مهر ، محمدحسن انصاریفرد در مورد شکست 3 بر یک پرسپولیس برابر السد که با نمایش ضعیف سرخپوشان همراه بود گفت: بازیکنان پرسپولیس در این دیدار خودشان نبودند و نتوانستند نمایشی که در لیگ برتر دارند را برابر السد هم ارائه دهند.

وی به یکی از اصلی ترین دلایل شکست پرسپولیس برابر السد اشاره کرد و گفت: به نظرم در چنین بازیهایی پرسپولیس نباید با هافبک خطی بازی کند. اتفاقی که در دیدار با السد رخ داد و شاگردان برانکو لطمه زیادی خوردند.

بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه داد: وقتی برانکو برابر مربیان با تجربه قرار می گیرد باید تغییر روش بدهد چرا که تیم حریف به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود. آنها روی نقطه ضعف پرسپولیس اصرار داشتند و هر سه گل را از همین ناحیه زدند.

انصاریفرد ادامه داد: برانکو باید تغییری ایجاد می کرد که السد را شگفت زده کند. السد پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده بود و شناخت خیلی خوبی از این تیم داشت. اگر پرسپولیس بخواهد با روش همیشگی بازی کند بازهم شکست خواهد خورد.

پیشکسوت سرخپوشان ادامه داد: این شکست خوبی برای پرسپولیس بود چرا که کمک می کند برای بازیهای آینده نقاط ضعف خود را برطرف کند. برانکو باید حریفان را آنالیز کند و براساس تاکتیک های تیم حریف برنامه هایش را تنظیم کند.