سرمربی اینترمیلان از اینکه تیمش به خوبی برای بازی با بنونتو آماده شده، خوشحال است.

اسپالتی: اینتر فعلی نشانه‌های خوبی از خودش بروز می‌دهد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، لوچانو اسپالتی، سرمربی اینترمیلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بنونتو در هفته پیش‌روی رقابت‌های سری A ایتالیا از آمادگی شاگردان خود پس از یک هفته نه‌چندان خوب سخن گفت.

او اظهار داشت: به شدت دوست داریم از ایکاردی در این بازی استفاده کنیم اما اگر بخواهیم او را به صورت کامل، 90 دقیقه به میدان بفرستیم، تصمیمی ریسکی و بسیار خطرناک گرفته‌ایم. پس بهتر است چنین کاری نکنیم. با کادر پزشکی تیم در مورد آخرین وضعیت او صحبت کرده و شرایط را ارزیابی خواهیم کرد.مقصر شرایط کنونی فقط یک نفر نیست. دوره بسیار خوبی را سپری کردیم و در ادمه دوره بد ما آغاز شد. اتفاقات باید در نهایت مطابق میل ما رقم بخورد. یعنی به ما بستگی دارد که چطور با مسائل برخورد کنیم اگر مثل یک تیم واقعی متحد باشیم، مشکلات کوچک‌تر به نظر می‌رسند.

اسپالتی در ادامه افزود: این هفته نکات مثبت بیشتری از اینتر در تمرینات دیدم؛ مسائلی مانند تمایل زیاد برای جستجوی راه‌حل‌های جدید و افزایش قدرت مسئولیت‌پذیری. اکنون صحبت کردن در مورد هر موضوعی سخت است چون در حال سفر به دل طوفان هستیم و مصائب را پشت سر نگذاشته‌ایم. مطمئنم این بازیکنان زندگی را برای هر تیمی سخت خواهند کرد. حتی در آخرین تمرین هم دیدم که بازیکنانم به شکل صحیحی تمرین می‌کنند. اینتر فعلی نشانه‌های خوبی از خودش بروز می‌دهد.