سکاندار بارسلونا دربی کوچک کاتالونیا را نبردی بزرگ می‌داند.

والورده: آماده شکست خیرونا هستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل خیرونا در دربی کوچک منطقه کاتالونیا از شوق یک پیروزی دیگر در نبردی بزرگ صحبت کرد.

او حرف‌هایش را این‌گونه شروع کرد: اگرچه خیرونا و چلسی متفاوت هستند و در 2 لیگ مختلف بازی می‌کنند اما هر 2 از سیستم 2-5-3 استفاده می‌کنند. اتلتیکو مادرید و لاس پالماس هم با همین روش به میدان می‌روند.دمبله آماده است و به همین دلیل نامش را در لیست قرار دادیم. خواهیم دید او چقدر می‌تواند بازی کند.پیکه دیروز تمرین نکرد. در هفته پیش رو، 3 بازی داریم؛ یعنی باید 9 امتیاز بگیریم.

والورده در ادامه افزود: 3 امتیاز بازی بسیار مهم است چون این بازی یک دربی است. هر چه بیش‌تر به پایان فصل نزدیک می‌شویم، هر بازی اهمیت بیش‌تری می‌یابد.دنیس سوارس بازی نمی‌کند برای اینکه 11 بازیکن در زمین حضور دارند و نام 18 بازیکن وارد لیست می‌شود. اگر می‌شد نام یک نفر دیگر را به لیست اضافه کرد، شاید نام دنیس را می‌افزودم! اتفاق ویژه‌ای در مورد او رخ نداده است.خیرونا تیمی غیرقابل پیش‌بینی به نظر می‌رسد اما ما برای بردن آن‌ها آمادگی لازم را داریم.