اتلتیکومادرید با درخشش مهاجم فرانسوی اش به راحتی توانست در سانچس پیسخوان سویا را شکست دهد و سه امتیاز بازی را به دست آورد.

جشنواره گل اتلتیکومادرید در شب هت تریک گریزمان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اتلتیکومادرید در آخرین بازی یکشنبه شب از هفته بیست و پنجم لالیگا برابر سویا قرار گرفت و میزبانش را در سانچس پیسخوان پنج بر دو شکست داد.

در لحظات اولیه بازی سویا فرصت گلزنی داشت که آن را از دست داد. اتلتیکو نیز به دنبال گلزنی بود اما نمی توانست موقعیت ایجاد کند. سویا برتری کمی داشت. در اواسط نیمه اول برخورد ها زیاد شد و بازی دائما با سوت داور متوقف می شد. دیگو کاستا در دقیقه 28 کارت زرد دریافت کرد. ضربه آزاد برای سویا به دست آمد که دروازه بان سویا آن را به صورت پاس به هم تیمی اش داد اما کاستا از این فرصت بهره برد و توپ ربایی کرد. مهاجم برزیلی-اسپانیایی به راحتی دروازه سویا را باز کرد. در ادامه آنتوان گریزمان با پشت سر گذاشتن چند بازیکن به زیبایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند. نیمه اول با پیروزی شاگردان دیگو پابلو سیمئونه به پایان رسید.

در 45 دقیقه دوم اتلتیکو با خیال راحت به بازی اش ادامه داد و سویا حمله می کرد. بازی باز میزبان باعث شد اتلتیکو به راحتی حمله کند. داور در دقیقه 49 یک پنالتی به نفع قرمز و سفیدپوشان اعلام کرد که با خطا روی کاستا به دست آمد و گریزمان سومین گل تیمش را به ثمر رساند. جشنواره گل مهمان ادامه داشت و کوکه با پاس گریزمان در دقیقه 64 گلزنی کرد. این گل نیز با اشتباه فاحش دفاع حریف به دست آمد و پاس به عقب را گریزمان دریافت کرد. در ادامه مهاجم فرانسوی فرصت داشت هت تریک کند اما ضربه اش به تیرک برخورد کرد. با این حال او توانست با پاس سائول نیگس در دقیقه 81 سومین گلش را به ثمر برساند. سویا نیز بالاخره به گل دست یافت و توانست پس از مدت ها دروازه یان اوبلاک را باز کند. این گل توسط پابلو سارابیا در دقیقه 85 به ثمر رسید. نولیتو برای دومین بار دروازه اتلتیکو را باز کرد تا این بازی هفت گل داشته باشد.

اتلتیکو با این پیروزی 58 امتیازی شد و در جایگاه دوم باقی ماند.