یان رایت معتقد است ونگر تیم خوبی ندارد و در صورتی که باشگاه بخواهد مربی دیگری را به خدمت گیرد آن مربی باید مانند پوچتینو جوان باشد.

اظهار نظر جنجالی اسطوره / آرسنال نیاز به مربی‎ جوان مانند «پوچتینو» دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر ، یان رایت، بازیکن اسبق تیم فوتبال آرسنال بعد از شکست این تیم مقابل منچسترسیتی درباره آرسن ونگر، سرمربی این تیم اظهار نظر کرد.

لندنی‌ها زیر نظر آرسن ونگر یک فصل سخت دیگر را می‎گذرانند و از رسیدن به موفقیت دور هستند، به همین دلیل رایت در گفتگو با یک شبکه رادیویی گفت: ونگر بهانه‌هایی می‌آورد و این بهانه‌ها تیم را نازپرورده کرده است. نمی‌دانم او در پایان فصل مربی خواهد بود یا نه، هیچ کس نمی‎داند. اما من دوست دارم آرسنال دوباره تیمی جنگجو باشد، دوست دارم کسی روی نیمکت مربی‎گری باشد که بتواند چنین تیمی بسازد، همین حالا هم سال‎ها زمان نیاز است تا آرسنال دوباره به روزهای اوج بازگردد.

او در ادامه گفت: باید باشگاه مربی‎ای موفق روی کار بیاورد، مربی‎ای که بتواند بازیکنان را پیش ببرد، این مسیر مسیری طولانی است. باید به دنبال مربی‎ای باشند که پیر هم نباشد، صحبت از آنچلوتی است، اما باید مربی دیگری مانند مائوریسیو پوچتینو پیدا کنند.