تیم فوتبال پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوصل امارات در ورزشگاه آزادی به پیروزی رسید.

پرسپولیس با شکست الوصل صدرنشین شد/ بازگشت شاگردان برانکو به آسیا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس ، پرسپولیس در سومین بازی‌ خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی و در حضور 33 هزار 170 تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف تیم الوصل امارات رفت که بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس با این پیروزی 6 امتیازی شد و به صدر جدول گروه C صعود کرد. شاگردان برانکو به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفته‌اند.

البته در مرحله گروهی بازی رودر رو در اولویت قرار دارد. نسف قارشی و السد قطر هم 6 امتیازی هستند.

الوصل امارات هم با تحمل سومین باخت خود تقریباً از گردونه رقابت‌ها حذف شده و شانس اندکی برای صعود خواهد داشت.

داور: علی صباح( از عراق)

کمک داوران: عامر داوود،حیدر عبدالحسن( از عراق)

کارت زرد: علیرضا بیرانوند

کارت قرمز:-

گل: فرشاد احمدزاده( دقیقه 36)، علی علیپور(دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، فرشاد احمدزاده( از دقیقه 79 احمد نورالهی)، کمال کامیابی نیا، حسین ماهینی( از دقیقه 75 منشا)، محمد انصاری، وحید امیری، علی علیپور، سیامک نعمتی( از دقیقه 68 محسن مسلمان)

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب الوصل امارات:الزبی- علی الانصاری- احمد عیسی- عبدالله جاسم- صالح - فاریس( از دقیقه 58 هزاع سالیم)- حمید عباس- البلوشی- کاسرس- خلیل خمیس( از دقیقه 71 مندز) - علی صالح

سرمربی: رودورفو آروآبارنا

شرح بازی:

الوصل امارات در این مسابقه 9 بازیکن اصلی‌اش را نیمکت نشین کرده است. پرسپولیس هم برای جبران باخت در دربی و همچنین جبران شکست مقابل السد قطر با ترکیبی هجومی بازی را شروع کرد.

دقیقه 15 شوت علی علیپور از داخل محوطه جریمه با اختلاف زیادی از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 22 ضربه قیچی برگردان فرشاد احمدزاده از داخل محوطه جریمه با فاصله از کنار دروازه الوصل به اوت رفت.

دقیقه 32 ضربه ایستگاهی الوصل را مدافعان پرسپولیس دفع کردند.الوصل تیم قدرتمندی نشان نداده و بیشتر به کار دفاعی مشغول است و به دنبال گرفتن حداقل امتیاز از این بازی است.

گل اول پرسپولیس: در دقیقه 36 پرتاب اوت دستی بلند ماهینی در محوطه جریمه روی سر سیدجلال حسینی فرود آمد و در نهایت توپ به فرشاد احمدزاده رسید و او هم با یک شوت گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

گل دوم پرسپولیس: دقیقه 40 دروازه‌بان الوصل روی علی علیپور مرتکب خطای پنالتی شد که این ضربه را خودش تبدیل به گل دوم پرسپولیس کرد.

بازیکنان پرسپولیس بعد از گل دوم به سمت محسن ربیع‌ خواه بازیکن نیمکت نشین رفتند و او را در آغوش گرفتند.

دقیقه 44 شوت سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه الوصل امارات به اوت رفت.

نیمه دوم:

دقیقه 46 پرسپولیس این نیمه را هم هجومی آغاز کرد و نعمتی در موقعیت تک به تک با دروازه بان الوصل قرار گرفت که نتوانست از این فرصت گلزنی استفاده کند.

دقیقه 50 شوت علیپور از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه الوصل به اوت رفت.

دقیقه 59 سیامک نعمتی در موقعیت گلزنی قرار گرفت ولی نتوانست به توپ ضربه بزند و به زمین خورد!

دقیقه 66 سیامک نعمتی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد. بعد از این اتفاق محسن مسلمان بعد از مدت‌ها در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت.

دقیقه 87 بیرانوند روی مهاجم تیم الوصل مرتکب خطا شد که این خطا داخل محوطه جریمه رخ داد اما داور عراقی این پنالتی را ندید و توپ را به پشت محوطه جریمه برد. ضربه کاشته را هم بیرانوند با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد.