مالکان قطری PSG نام سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال چلسی را به لیست گزینه‌های هدایت این باشگاه اضافه کرده‌اند.

پاری‌سن‌ژرمن با کونته وارد مذاکره شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم ، گروهی از رسانه‌های فرانسوی مدعی شده‌اند که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با برادر و مدیربرنامه‌های آنتونیو کونته، تماس‌هایی داشته‌اند.

با وجود قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، انتظار می‌رود که آنتونیو کونته در پایان این فصل از سرمربیگری چلسی برکنار شود به خصوص که میان او و مدیران باشگاه هم بر سر مسائل مربوط به نقل و انتقالات اختلافاتی به وجود آمده است.

در همین حال از کونته به عنوان اصلی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی ایتالیا یاد می‌شود، تیمی که بعد از اخراج جامپیرو ونتورا بدون سرمربی بوده است. نشریه اکیپ اما مدعی شده است که پاری‌سن‌ژرمن ممکن است کونته را قبل از توافق با هموطنانش استخدام کند.

از ابتدای فصل و در واقع پایان فصل گذشته که پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط بارسلونا تحقیر و پس از آن هم در کورس قهرمانی لوشامپیونه تسلیم موناکو شد، صحبت‌هایی مبنی بر نارضایتی مسئولان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد امری و احتمال اخراج وی مطرح شد و امسال هم با ناکامی این تیم در تقابل با رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، این احتمال به شدت تقویت شده است.

طبق ادعای اکیپ کونته به صورت خصوصی به مسئولان پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده است که نسبت به قبول هدایت این تیم راغب است به خصوص که پیشنهاد مالی این باشگاه نسبت به فدراسیون فوتبال ایتالیا به مراتب بهتر است.