آبی پوشان تهران علیرغم بازی‌های خوبی که در مرحله رفت دور گروهی نشان دادند و نتایج خوبی که کسب کردند، در مرحله برگشت این مسابقات با یک خطر جدی مواجه هستند.

خطری که استقلال را در آسیا تهدید می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  مهر ، مرحله رفت از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و شاگردان شفر در گروه چهارم این مسابقات مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفتند تا در مرحله برگشت این مسابقات کار ساده‌تری داشته باشند. آبی پوشان در حالی با یک پیروزی مقابل الهلال و دو تساوی با نتایج مشابه ۲-۲ مقابل الریان و العین به کار خود خاتمه دادند که هیچ بازی در ایران نداشتند و هر سه بازی شان را خارج از خاک کشور انجام دادند. آنها در مرحله برگشت این مسابقات این فرصت را دارند که مقابل العین و الریان دو بازی خانگی انجام داده و امتیازات خوبی از این بازی های خانگی کسب نمایند.

اما با همه این وجود شفر با یک خطر بزرگ مواجه است. خطری که آبی پوشان را در این مرحله از مسابقات تهدید می‌کند محرومیت و مصدومیت تعدادی از بازیکنان این تیم است. به جز مهدی قائدی و لئوناردو پادوانی که بازی های کل فصل را به دلیل آسیب دیدگی‌های شدید از دست داده‌اند، سید مجید حسینی هم در دیدار مقابل العین آسیب دید تا شرایط این بازیکن هم برای آبی پوشان نگرانی هایی ایجاد کند.

به جز آن، تعدادی از بازیکنان استقلال در سه دیدار نخست این تیم یک اخطار گرفته‌اند و با خطر محرومیت مواجه هستند. خطر محرومیت بالای سر 5 بازیکن از تیم استقلال می‌چرخد و هر یک از این 5 بازیکن در صورت دریافت کارت زرد یکی از دیدارهای آبی پوشان را از دست می‌دهند. سید مهدی رحمتی، سید مجید حسینی، امید ابراهیمی، روزبه چشمی و پژمان منتظری آبی پوشانی هستند که خطر محرومیت آنها را تهدید می‌کند.

اما جایی این خطر بیشتر احساس می‌شود که می‌بینیم هر سه مدافع میانی آبی پوشان که حسینی، چشمی و منتظری هستند در بین این نفرات قرار دارند. در صورتی که بر حسب اتفاق این دو سه نفر در یک بازی با هم اخطار گرفته و قرار باشد یکی از بازی‌های پیش رو را همزمان از دست بدهند، ممکن است یک تراژدی دیگر برای استقلال در آسیا به وقوع خلق شود.

آبی پوشان فصل گذشته هم در حالی که شرایط بدی در آسیا نداشتند، در بازی برگشت مقابل العین بر حسب اتفاق همه هافبک‌های میانی‌شان را از دست دادند تا غیبت نفراتی مثل امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، امید نورافکن و فرشید باقری همزمان در یک بازی منجر به رقم خوردن شکست عجیب این تیم مقابل العین شود.