تیم فوتبال منچستریونایتد شکست 2 بر صفر مقابل منچسترسیتی را با پیروزی عوض کرد و قهرمانی همشهری خود را به تعویق انداخت.

بازگشت یونایتد، جشن منچسترسیتی را خراب کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایرنا؛ شنبه شب در هفته سی و سوم لیگ برتر جزیره، منچسترسیتی در ورزشگاه «اتحاد» از همشهری و رقیب دیرینه خود منچستریونایتد میزبانی کرد و در حالی که در نیمه نخست با 2 گل از حریف پیش بود در نهایت 3 بر 2 شکست خورد تا جشن قهرمانی اش با تعویق رو به رو شود.
شاگردان «پپ گواردیولا» در منچسترسیتی که از ابتدای فصل جاری در لیگ برتر انگلیس با کسب نتایج مطلوب در صدر جدول جاخوش کرده اند در نیمه نخست با حمایت بیش از 55 هزار تماشاگر خودی به دو گل توسط «وینست کمپانی» و «ایلکای گوندوگان» دست یافت تا هواداران مشتاق این تیم آماده جشن قهرمانی در پایان بازی باشند، اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد.
شیاطین سرخ تحت هدایت «خوزه مورینیو» نیمه دوم را دگرگون شده آغاز کردند و 2 گل متوالی تماشایی از «پل پوگبا» ستاره فرانسوی موجب شد تا بازی به تساوی 2 بر 2 کشیده شود.
در دقیقه 60 «اسمالینگ» مدافع پیش تاخته یونایتد، گل سوم و برتری تیمش را به ثمر رساند.
در پایان منچستریونایتد با بازگشتی تاریخی و کسب این برتری با 71 امتیاز در رتبه دوم باقی ماند.
منچسترسیتی نیز با 84 امتیاز همچنان صدرنشین است و فاصله چندانی با قهرمانی ندارد، اما این شکست عجیب از شیرینی قهرمانی احتمالی شاگردان گواردیولا کاست.
همچنین، منچسترسیتی که هفته گذشته در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با 3 گل مغلوب لیورپول شده است، سه شنبه شب در بازی برگشت میزبان لیورپول است و کار سختی برای جبران باخت و در نهایت کسب مجوز صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان دارد.