مهاجم بارسلونا در مراحل یک چهارم نهایی دور از انتظار ظاهر می‌شود و با سطح واقعی خود فاصله زیادی دارد.

مسی در مراحل یک چهارم نهایی تمام می شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا، لیونل مسی دیشب (سه‌شنبه) شب سختی را سپری کرد که هرگز آن را فراموش نخواهد کرد. مهاجم بارسلونا در شکست 3 بر صفر تیمش مقابل رم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ناپدید شده بود. او نتوانست روی دروازه‌ حریف خطرساز شود، 19 توپ از دست داد و تنها پنج ضربه به سمت دروازه‌ داشت که دو توپ در چارچوب بود. ستاره آرژانتینی نه در بازی رفت و نه در دیدار برگشت گلزنی نکرد.

ناکامی‌های مسی در لیگ قهرمانان اروپا بدون در نظر گرفتن گل‌های تعیین کننده‌اش برابر چلسی در مرحله قبل، قابل توجه است. او در مراحل یک چهارم نهایی نمی‌تواند در سطح خود ظاهر شود. مسی در دو فصل گذشته برابر اتلتیکومادرید و یوونتوس نیز نتوانست گلزنی کند. او در سال 2015 مقابل پاری ‌سن‌ ژرمن نیز ناکام بود. همچنین در شب حذف برابر اتلتیکو در سال 2014 گلی به ثمر نرساند. در مجموع 10 بازی است که ستاره آرژانتینی گلزنی نمی‌کند. او 900 ‌دقیقه در باز کردن دروازه‌ حریفان ناکام بود. این آمار تکان دهنده برای بازیکنی است که به بارسلونا در مراحل حذفی باید کمک کند. تیمی که به ستاره خود وابسته است.

باید به آمار ضعیف مسی در مرحله یک چهارم نهایی یک نکته را نیز ‌اضافه کرد. شماره "۱۰" بارسلونا در آخرین دیدارهای حذفی که تیمش کنار رفته، نتوانسته است گلزنی کند.

از طرفی بارسلونا در سال‌های اخیر در لیگ قهرمانان اروپا نتایج بدی کسب کرده است و مسی از هفت دوره تنها یک بار قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کرده است. برای بازیکن بزرگی مانند او یک اتفاق تلخ محسوب می‌شود چون ستاره آرژانتینی می‌توانست به افتخاراتش بیفزاید.